Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Coa idade, aumenta a incidencia de estreñimiento

Un sinxelo cambio na dieta pode mellorar ou solucionar o estreñimiento sen necesidade de recorrer a fármacos ou outros produtos laxantes a base de herbas ou algas
Por maitezudaire 21 de Xuño de 2001

A medida que pasan os anos, é frecuente que o noso intestino se volva perezoso e que teñamos una maior tendencia a sufrir problemas de estreñimiento. En certos casos, una dieta adecuada xunto con remedios caseiros son suficientes paira resolver esta situación, pero noutros, será necesario consultar co médico, para que nos prescriba o fármaco máis adecuado ao noso caso.

Algúns consellos prácticos en caso de estreñimiento: – Aumentar, partindo da nosa dieta habitual, progresivamente en cantidade e frecuencia o consumo de alimentos ricos en fibra: verduras, froitas frescas e secas, legumes, froitos secos e cereais integrais. – Beber abundante cantidade de líquidos (mínimo 6 vasos ao día de auga ou infusións suaves ou caldos desgrasados…). – Tomar os alimentos ou moi fríos ou quentes paira estimular o peristaltismo intestinal. – Prescindir de alimentos ricos en taninos (astringentes): marmelo, pomelo, viño tinto, té, etc. – Probar os seguintes remedios caseiros:

  • tomar kiwi ou café só ou zume de laranxa ou ciruelas ou froitas secas rehidratadas en xaxún
  • tomar café só ou un vaso de auga morna en xaxún

– Dispor dun horario fixo paira ir ao baño e crear un bo hábito intestinal – Realizar exercicio, en función das posibilidades de cada persoa, paira fortalecer a musculatura abdominal que intervén no reflexo da defecación.