Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Combina estes nutrientes e alimentos sen medo

A idea de que certos alimentos non se poden mesturar é un mito sen base científica

Img combina nutrientes sin miedo hd Imaxe: stockasso

A guía de alimentación máis recente e recomendada é a do Departamento de Saúde da Generalitat de Cataluña, titulada ‘Pequenos cambios para comer mellor‘. Contou coa revisión e o consenso de decenas de universidades, hospitais e entidades de referencia en saúde pública. Nela non atopamos ningunha alusión á importancia de mesturar ou non alimentos. Si se nos convida, con todo, a lembrar tres alicerces para mellorar a nosa saúde, preservar o medio ambiente e potenciar o desenvolvemento local.

  • Máis. Come máis froitas frescas, hortalizas, legumes, froitos secos e ten unha vida máis activa e social.
  • Cambia. Calma a sede con auga (e non con zumes ou refrescos), substitúe os alimentos refinados polas súas versións integrais, prioriza o aceite de oliva e escolle alimentos de tempada e proximidade.
  • Menos. Consome menos sal, azucre, carnes vermellas e procesadas e, desde logo, menos ultraprocesados.

Non temas a este catro combinacións

Img alimentos fibra incluir dieta hd
Imaxe: stockasso
  • 1. Proteínas e carbohidratos.
    Non é certo que a proteína neutralice a dixestión dos carbohidratos ou viceversa, nin que debas esperar tres horas entre un ou outro nutriente. Tomar un filete con patacas non é pecado.
  • 2. Lácteos co estómago cheo. Hai quen defende que os lácteos só deben consumirse co estómago baleiro. Tampouco existen probas cribles que apoien esta hipótese. Pero si é aconsellable escoller habitualmente lácteos sen azucres engadidos, para previr o risco de carie e obesidade.
  • 3. Froitas e hortalizas. Existen falsos gurús que afirman que, como o tomate é unha froita desde un punto de vista botánico, debe afastarse das ensaladas elaboradas con verduras. Non hai razón algunha para deixar para comer unha ensalada porque conteña unha froita. De feito, moitas das hortalizas que comemos en pratos salgados (berenjenas, pementos, pepinos, cabazas…) son froitas.
  • 4. Diferentes froitas. Tampouco hai ningún motivo para afastar o consumo dunha froita en concreto (como o plátano) da inxesta doutra variedade (por exemplo, a piña).

Img portada jul ago 2019
Imaxe: CONSUMER EROSKI

Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

Etiquetas:

Dieta

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións