Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Comer ben tras os excesos do Nadal

Tras días de desenfreo, comidas apaixonantes e multitude de alimentos que non nos adoitamos a comer, chega o primeiro día do novo ano

Adeus Nadal! Ola vida sa! Hoxe comeza un novo ano e a nosa cabeza énchese de bos propósitos e novas metas, que ás veces se cumpren e ás veces non. En xeral, case todos compartimos os mesmos retos: comer ben, facer deporte e quitarnos eses kilitos de máis. A maioría aposta por planificar unha nova vida de ximnasio e comidas escasas. E nisto último equivocámonos, xa que non hai que pasar fame para adelgazar, pois existen multitude de alimentos que poden axudarnos a baixar de peso. A continuación, repásanse cales son os alimentos aliados para conseguir estes propósitos e mellorar os nosos hábitos de vida.

Imaxe: gresey

Ano novo, dieta nova. O obxectivo é mellorar os hábitos de vida e, en moitos casos, iso inclúe adelgazar. O primeiro erro vén dado por pensar que é posible facelo a través das famosas “dietas milagrosas”, que prometen un resultado magnífico nun período pequeno de tempo e apenas sen esforzo; dietas que, a longo prazo, non supoñen máis que un gran risco para a saúde. Os seguintes alimentos, en cambio, poden axudar a baixar de peso de maneira saudable, sen descoidar a alimentación:

  • Froita. Sexa a froita que sexa, pódese comer a calquera hora. As froitas son saudables e non engordan, nin na sobremesa, nin no almorzo. Entre as menos calóricas están a sandía, os kiwis ou as mazás. E é mentira que o plátano teña moitas calorías.
  • Verduras. Dá igual que verdura elíxase ou cal sexa a preferida. Calquera estará dentro dunha dieta equilibrada. Ademais, as verduras teñen fibra e axudan a recuperar o tránsito intestinal e a saciarse con máis rapidez. En EROSKI CONSUMER hai multitude de receitas de verduras que farán que o seu consumo sexa menos aburrido, como: hamburguesas de espinacas, chips de berenjenas, lasaña de verduras sen pasta…
  • Carne. A carne tamén forma parte dunha alimentación sa. O mellor é consumir maior cantidade de carne como pito ou pavo, que carne vermella. A carne de pito e pavo pódese atopar en diferentes modalidades, o que evitará aburrirse con receitas á prancha, xa que tamén é posible asalas ou cocelas. E se non se quere comer carne, o tofu, a base de soia, chegou para dar esoutra opción.
  • Ensaladas. Resultan un remedio infalible para completar calquera comida e poder saciarse. Ademais, non teñen por que ser só de leituga; hai multitude de formas de poder facer ensaladas variadas: espinacas, endivias, rúcula, cóengos, que teñen menos auga e conteñen máis fibra. Perfecto para o novo ano!
  • Peixes. Aínda que o peixe sempre parece a alternativa máis saudable, débese ter en conta que os peixes que conteñen menos calorías e graxas son os de tipo branco (pescada, pixota…); aínda que as graxas do peixe azul (atún, anchoa, caballa…) son saudables. O consumo de ambos unha vez á semana é perfecto; menos rebozado, todas as alternativas son estupendas.
  • Legumes. Achegan tanta enerxía e son tan boas para a saúde que se fan indispensables na dieta. É esencial que este tipo de alimentos estean na alimentación polo menos dúas veces por semana. En ensalada están moi boas.
  • Ovos. O ovo achega vitamina B12 e é un alimento saudable, a pesar da súa mala (e infundada) fama achega do colesterol.

E para beber a opción é clara: auga e auga en todas as súas versións. Pódense aproveitar as augas de sabores que ofrece na actualidade o mercado e os tés sen azucre. E hai que evitar as bebidas gaseosas ou que teñan alto contido en azucre e calorías.

Todos estes alimentos farán que vivamos de forma máis saudable durante este ano novo, en especial se se combina coa práctica de exercicio físico. Pero se non se é persoa de ximnasios, de ningunha maneira entra a vea runner, existen multitude de maneiras de poder dar ao corpo a vitalidade e o movemento que necesita: tentar coller o menos posible o transporte e o coche e andar polo menos 30 minutos ao día; se se teñen fillos, sobriños ou netos, gozar con eles xogando no parque a calquera cousa que implique moverse; e, sobre todo, non dedicar ao sofá máis dunha hora diaria.

Seguindo estas pautas e adaptándoas ao día a día, é posible neste novo ano conseguir manter o peso co que sentirse feliz e non esquecer que o mellor para comer é gozar con iso!

RSS. Sigue informado

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Federación de cocineros y reposteros de España

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións