Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Comer cando se fai exercicio físico ao mediodía

A decisión de facer deporte antes ou despois de comer determinará o tipo e a cantidade de alimentos que se han de consumir

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 23 de Novembro de 2006
img_deportep

Son moitas as persoas que elixen as horas do mediodía para practicar exercicio físico, ben sexa por cuestións de traballo ou por preferencia de horarios. É moi importante nestes casos alimentarse de forma adecuada para evitar a pesadez de estómago durante o exercicio ou a aparición un desfalecemento.
Antes ou despois de comer?

Cando unha persoa decide practicar exercicio ao mediodía ha de valorar se o vai a realizar antes ou despois de comer. Ambas as opcións son adecuadas a condición de que se adapte a alimentación e o tipo de exercicio.

Antes de comer:


Se se decide facer exercicio antes de comer é preciso que non pasasen moitas horas desde a última comida, porque se pode producir fatiga e diminuír o rendemento deportivo. Isto prodúcese cando se esgotan as reservas enerxéticas -reservas de glucógeno que o organismo almacena no músculo tras inxerir hidratos de carbono-.


Antes de comer: con tempo suficiente, un bocadillo; xusto antes do exercicio, un tentempié lixeiro


Por isto, é conveniente incluír de media mañá un bocadillo ou mesmo inxerir algo xusto antes do exercicio. Pode ser unha peza de froita como o plátano, unhas galletas sinxelas ou unha barrita enerxética.

Despois de comer:


Cando o exercicio se realiza despois de comer é adecuado manter un espazo de tempo de aproximadamente 2 horas entre a comida e o exercicio para non sentir pesadez de estómago. Con todo, en moitas ocasións isto non é posible. Neste caso, hanse de elixir actividades que non requiran un movemento moi intenso como pode ser remo, step ou exercicios de musculación.


Despois de comer: evitar os caldos quentes e apostar pola pasta, o arroz ou o pan


Hai que tentar que a comida non sexa moi pesada en canto a tipo de alimento e cantidade. Convén evitar alimentos líquidos ben sexan caldos, sopas ou cremas e elixir alimentos de consistencia pastosa. A comida ha de estar composta fundamentalmente por hidratos de carbono complexos ou de absorción lenta como arroz, pasta, pataca, pan, sémola e cereais integrais. A este prato principal pódeselle engadir unha parte de proteínas e un iogur de sobremesa seguido por un zume ou unha froita. Para que se entenda mellor este pode ser un exemplo de menú:

Ensalada de pito e ovo

Arroz con froitas secas e noces


Iogur con muesli.

Pan e auga.

En calquera dos 2 casos, é moi importante manter unha correcta hidratación do organismo antes, durante e despois do exercicio.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións