Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Comes ben cando salgues de casa? Catro consellos para asegurarche

Trucos e estratexias para gozar dos almorzos, comidas e ceas fóra de casa sen comprometer o equilibrio da dieta

img_comes bien sales hd Imaxe: ikostudio

Por pracer ou por traballo, moitas persoas fan algunha das comidas fóra de casa, ben sexa o almorzo, a comida ou a cea. Comer fóra adoita supor un goce, posto que con frecuencia aprovéitase a ocasión para inxerir algún alimento especial, de consumo esporádico, ou algún prato ou receita que resulte máis atractivo. Pero as eleccións alimentarias que se realizan son as adecuadas? Comer fóra de casa debería resultar un pracer, pero non por iso debería excederse en cantidades ou en certo tipo de alimentos. Que estratexias pódense implementar para gozar pero non extralimitarse? A continuación enuméranse catro.

Img comes bien sales
Imaxe: ikostudio

1. Observa a frecuencia

En primeiro lugar, é importante observar cada canto se come fóra de casa. Así pois, se se fala dunha frecuencia de consumo semanal, tentarase potenciar ao máximo o equilibrio dietético e non excederse en graxas ou cun achegar calórico desmesurado; mentres que se se trata de comidas esporádicas (como unha celebración familiar), a permisividade pode ser maior. Se se advirte que comer fóra inflúe de maneira negativa nas eleccións alimentarias, é mellor exporse realizar só comidas esporádicas ou previr e levar a comida preparada de casa (nun táper), no caso de que fóra por motivos laborais.

2. Aproveita as comidas fose para enriquecer a túa alimentación

Toda persoa coñece cales son os déficits cualitativos máis importantes da súa dieta ou, polo menos, sospéitao. Máis dun, se ten en conta os obxectivos nutricionais actuais, podería recoñecer entre os seguintes algúns deles:

  • Dieta pobre en froita.
  • Dieta pobre en hortalizas e verduras.
  • Dieta pobre en froitos secos e legumes.
  • Dieta pobre en peixe.
  • Dieta pobre en peixe azul.
  • Dieta con excesiva proteína de orixe cárnico (carnes e derivados).
  • Dieta con excesiva pastelería.
  • Dieta rica en azucres.

Por que non converter estas saídas a comer, cear ou almorzar fóra de casa nunha boa ocasión para enriquecer a alimentación? Pódese aproveitar para escoller pratos con froita , verdura, legumes, froitos secos e peixe de maneira gustosa. A idea é seleccionar algunha verdura ou hortaliza no menú da comida ou cea e algunha froita para a sobremesa. Para os almorzos, é mellor evitar a pastelería industrial e degustar froitas frescas, froitos secos e pan fresco de diversos cereais.

3. Asegura o equilibrio alimentario

Ao asegurarse o equilibrio alimentario das comidas, as ceas e os almorzos, á vez controlarase o achegar calórico destas comidas e tamén o equilibrio entre os distintos nutrientes que debe prevalecer nelas. Se un asegúrase o equilibrio dietético, será difícil excederse en calorías, a non ser que se realice unha inxesta elevada de bebidas azucaradas ou alcohólicas.

O almorzo equilibrado será aquel que achegue un lácteo (iogur, queixo ou leite), un farináceo (pan ou torradas, se é posible integrais) e unha froita, aínda que pode conter tamén algún alimento proteico. O consello é combinar estes alimentos segundo o tipo de establecemento no que se almorce (bar, forno-panadaría, etc.) e evitar a pastelería e as galletas preferentemente. Exemplos de almorzos saudables serían un café con leite con bocadillo de queixo e macedonia de froita; ou iogur con cereais, froitos secos e kiwi. Así se conseguirán almorzos ricos en fibra, vitaminas e minerais e cun baixo contido en graxas e azucres.

Para a comida e a cea, o equilibrio dietético virá por incluír en cada ocasión unha ración de verduras ou hortalizas (ensaladas ou verduras cocidas ou frescas), de farináceos (cereais, legumes ou patacas), proteicos (carne, peixe ou ovos en cantidades moderadas) e de froita . De novo, a recomendación é combinar estes alimentos segundo a dispoñibilidade do local ao que se acuda -e as preferencias persoais-. Un bo aliciente para iso é lembrar que non sempre se atoparán ensaladas máis gustosas, legumes máis ben cociñados e froita máis fresca e ben preparada para gozar que nun restaurante. Ao optar por estas seleccións, lograranse comidas e ceas ricas en fibra e cun contido moderado en proteínas, ricas en compostos fitoquímicos e baixas en graxas de orixe animal.

4. A calidade importa

Outro dos grandes praceres cando se sae a comer fóra de casa é o de poder deleitarse con alimentos de proximidade e de tempada, o cal enxalzará os aspectos organolépticos dos alimentos e realzará as súas cualidades nutricionais. Así pois, é interesante aproveitar estas ocasións para gozar da gastronomía propia da rexión, dos seus alimentos máis próximos (peixe e marisco na costa, verduras e hortalizas propias da zona, froita de tempada, etc.) e das súas preparacións típicas.

Etiquetas:

Dieta restaurante

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións