Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Como conseguir que os nenos almorcen

O almorzo debe supor entre o 20% e o 25% das calorías inxeridas ao longo do día, e non é suficiente un vaso de leite ou unhas galletas

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 07deFebreirode2006

Img miel

A incorrecta e estendida costume de saír de casa en xaxún dá lugar a baixos rendementos en clase, xera desequilibrios nos hábitos alimentarios dos nenos e nenas e, en consecuencia, no seu estado nutricional. Ademais, se os pequenos almorzan é máis fácil que manteñan o seu peso dentro duns límites saudables, pois o feito de repartir as calorías do día en catro ou cinco comidas, axuda a que non haxa unha inxesta excesiva en ningunha delas e a non picar entre horas.

Levántase e non ten fame

Convén amoldarse aos gustos dos máis pequenos sen ceder a todos os seus caprichos

É frecuente que á primeira hora da mañá os pequenos non teñan fame nin ganas de sentar á mesa para comezar a inxerir alimentos. Por este motivo, convén que se levanten con tempo e dediquen un intre a asearse, vestirse ou preparar a mochila, para así xerar sensación de fame.

A presentación do almorzo tamén xoga un papel importante, polo que os pais terán que pór do seu parte e levantarse con tempo para preparar un almorzo sinxelo pero apetecible. Se ademais almorzan cos pequenos, aínda mellor. Convén tentar amoldarse aos seus gustos, o que non significa ceder a todos os seus caprichos, senón facer que a hora do almorzo sexa un momento agradable para eles.

Os segredos dun bo almorzo

Un almorzo completo ha de conter diferentes grupos de alimentos. Por unha banda atópanse os farináceos, un grupo de alimentos no que se inclúen o pan (de barra, molde ou tostado), os cereais, as galletas? todos eles ricos en hidratos de carbono, a “gasolina” que o organismo necesita para porse en marcha.

Os lácteos tamén han de estar presentes na hora do almorzo. Tanto leite como iogures ou queixo, achegarán boas cantidades de proteínas, calcio e vitaminas, aínda que se pode recorrer ao leite de soia ou outros leites vexetais que tamén son unha boa fonte de calcio. A froita é o terceiro elemento que ha de conter un bo almorzo. Enteira ou en espetos, formando parte dunha macedonia ou unha compota, e en zume (abrigo se se toma coa pulpa), a froita é fonte de vitaminas, minerais, azucres e fibra.

Se se desexa, e considerando a composición do resto de comidas do día, pódese completar o almorzo con outros alimentos como xamón york ou serrano, pavo, ovos? todos eles ricos en proteínas de boa calidade.

Algunhas ideas

Preparar un almorzo equilibrado e apetecible para os pequenos pode ser máis sinxelo do que parece. Hai que ter en conta que o almorzo conteña alimentos do grupo dos farináceos, dos lácteos e froita, aínda que as formas de presentalos e combinalos poden axustarse tanto aos gustos dos pequenos como ao tempo do que dispoña quen os prepara. Estas son algunhas opcións:

Se non se consegue que acepten este tipo de almorzos, convén que tomen un xantar consistente. O obxectivo é que coman o suficiente antes do mediodía para que non cheguen á comida con fame excesiva e déanse unha chea. Así pois é posible realizar un bo almorzo e un xantar máis lixeiro ou viceversa, tendo en conta que non falte ningún do tres grupos de alimentos nos que se basea un bo almorzo: farináceos, lácteos e froita.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións