Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Como elixir boa pasta

Consellos prácticos e fáciles de lembrar paira escoller as opcións máis saudables
Por Aitor Sánchez García 5 de Agosto de 2018

Img como elixir boa pasta listgA pasta non é un alimento prioritario hoxe en día. Si a maioría da que consumimos é refinada, habería que desaconsellar a súa presenza na dieta e recomendar, no seu lugar, máis racións de froitas, verduras, hortalizas e legumes. Tomamos demasiadas fariñas e, por tanto, é preferible consumir garavanzos, boniato asado ou una ensalada de zanahoria antes que un prato de macarrones, lasaña , espaguetis… Agora ben, a pasta é una posibilidade gastronómica como outras tantas e, si decantámonos por ela, podemos facelo dunha forma máis ou menos adecuada. Estas son as pautas paira dar coas opcións máis saudables.

Pasta seca e pasta fresca, sen diferenzas nutricionais

A principal diferenza entre ambas ten que ver coa conservación. A pasta fresca está hidratada, non se secou e, por tanto, témola que manter refrigerada. A vantaxe da pasta seca é que é máis versátil e duradeira, xa que ao eliminarlle a auga podemos gardala na despensa e despreocuparnos da súa data de caducidade. Nutricionalmente só difiren niso. Cando a nosa pasta seca se hidrate durante a cocción, terá valores nutricionais moi similares aos dunha pasta fresca.

Img pasta hidratacion hd

Mellor pasta integral, pero coidado coas salsas!

Desde o punto de vista da saúde, non ten tanta importancia a elección de pasta seca ou pasta fresca, senón escoller una versión integral. Una pasta 100 % integral permitirá amortecer o efecto da pasta, facela máis saciante e tamén controlar o efecto glucémico que xera.

No entanto, non esquezamos que, aínda que elixir a pasta sexa importante, o que de verdade determinará que sexa un prato saudable non é só o tipo de pasta, senón o acompañamento . De pouco serve elixir espagueti integral, se o prepararamos á carbonara. Tente acompañar sempre os seus pratos de pasta dunha boa ración de verduras, seguindo sempre o criterio de: “trátase para comer verduras con pasta, non pasta con verduras”.

As novas pastas de legume, son una boa opción?

A pasta que está feita só con fariña de legume é un produto que mantén a forma tradicional (fideo, espiral, macarrón), pero se diferencia na procedencia. É dicir: trátase de legume triturada en lugar de cereal. Isto leva diferenzas nutricionais notables, dado que o legume ten máis cantidade de. fibra que o trigo e tamén o dobre de. proteína . Algunhas pastas de legume teñen menor contido en fibra respecto do legume enteiro, xa que se empregan versións peladas da mesma.

En calquera caso, non debemos confundir e asumir que comer espirales de legumes é o mesmo que comer legume en prato de culler. Do mesmo xeito que comer pasta convencional non é o mesmo que comer cereais. Hai pequenas diferenzas en canto a masticación, saciedade e resultado final do produto.

Con todo iso podemos afirmar que a pasta de legume é un recurso máis saudable que a pasta de trigo. O mellor consello : en lugar de substituír un prato de lentellas por pasta de legume, débese usar nos pratos de pasta aquela que estea feita a base de lentellas.

Á hora de elixir, ten en conta a receita

A elección do tipo de pasta que queiramos adquirir depende dos nosos obxectivos nutricionais ou culinarios. Non sempre as receitas concuerdan con cada tipo de pasta, do mesmo xeito que non fariamos -aínda que se poida- una paella cun arroz integral ou cun arroz vaporizado. Se tivésemos que ordenar e resumir que pasta comprar seguindo o criterio de saúde, una jerarquización lóxica podería ser a seguinte: pasta de legume, pasta integral, pasta ao ovo, pasta convencional .