Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Como organizar un menú do día saudable para os nenos?

Cantos lácteos deben tomar os nenos? E froitas, carne e peixe? Así podes organizar a alimentación diaria de péquelos para que coman san e variado

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 12deNovembrode2020
nino con manzana Imaxe: Getty Images

A alimentación dos nenos de entre 3 e 11 anos de idade non só debe permitir o seu crecemento e desenvolvemento óptimo, tamén debe fomentar condutas saudables que no futuro diminuirán o risco de padecer algunhas enfermidades como a obesidade. Como levar isto á práctica? Unha forma sinxela de organizar a alimentación diaria e poder xerar menús semanais ou mensuais é distribuír as recomendacións orientativas de frecuencia de grupos de alimentos no cinco comidas diarias aconselladas, e adaptar cada grupo de alimentos por unha proposta concreta. Contámoscho aquí.

Frecuencia de consumo de alimentos

Estas son as frecuencias (orientativas) coas que os pequenos deberían consumir os seguintes alimentos:

  • Hortalizas: como mínimo na comida e na cea.
  • Cereais integrais e derivados: nalgunhas comidas do día.
  • Froita: como mínimo, 3 veces ao día.
  • Lácteos: 1-3 veces ao día.
  • Proteicos: non máis de 2 veces ao día, e alternando.
    • Legumes: 3-4 veces á semana.
    • Ovos: 3-4 veces á semana.
    • Peixe: 2-3 veces á semana.
    • Carnes: 3-4 veces á semana.
  • Auga: en función da sede.
  • Aceite de oliva: para aderezar e cociñar.
  • Alimentos insanos (pastelería, refrescos, bebidas enerxéticas, comida rápida…): cuantos menos, mellor.

Como distribuír os alimentos ao longo do día

comida saludable nina
Imaxe: Getty Images

Así podemos distribuír os alimentos recomendados nas distintas inxestas do día:

Almorzo

  • Cereais integrais e derivados
  • Lácteo
  • Froita
  • Auga

Media mañá e merenda

  • Cereais integrais e derivados
  • Lácteo
  • Froita e froitos secos (triturados para menores de 5 anos)
  • Auga

Comida e cea

  • Hortalizas
  • Cereais integrais e derivados
  • Proteico
  • Froita
  • Auga

Os nenos necesitan tomar suplementos alimenticios?

Polo xeral e de maneira rutineira, non. A pesar de que é frecuente o uso de suplementos nutricionais (nalgúns países unha terceira parte dos nenos e nenas toman algún suplemento nutricional, especialmente multivitamínicos), as probas apuntan só á suplementación puntual nalgúns nutrientes (como o ferro, por exemplo), unicamente cando se detecten e diagnostiquen por un especialista estados carenciales.

Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

Etiquetas:

dieta sa menú-gl

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións