Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Como reducir da dieta a graxa saturada

Un exceso de graxas saturadas na alimentación resulta prexudicial paira a saúde posto que ditas graxas tenden a aumentar os niveis de colesterol en sangue.

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Luns, 14deMaiode2001

Segundo estudos recentes sobre os hábitos de alimentación
en España realizados polo Instituto Nacional de Estatística
(INE) e o Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación (MAPA), nosa
dieta contén excesiva cantidade de graxas prexudiciais paira o corazón.

Paira poder reducir as graxas saturadas da dieta recoméndase:

  • Eliminar a graxa visible de carnes e aves antes de cociñar.
  • Escoller preferiblemente carnes magras con maior frecuencia que as semigrasas
    e extragrasas: pito e pavo sen pel, coello sen graxa visible, filete de
    tenreira, solombo de tenreira e porco, cinta de lombo, magro de porco, cabalo,
    poldro…
  • Desgrasar os caldos de ave, carne e ósos en frío.
  • Limitar o consumo de fiambres e embutidos grasos, foie gras e patés.
  • Non abusar da nata, manteiga, touciño, sebos, etc.
  • Se se toman máis de 2 vasos de leite enteiro ao día, recoméndase
    que a cantidade “extra” sexa en forma de lácteos baixos en
    graxa (semidesnatados ou desnatados).
  • Comer polo menos catro veces por semana pescado (branco e azul) e ovos,
    non máis de tres veces por semana.
  • Consumir con moderación aqueles alimentos que se elaboran con aceite
    de coco e de palma (certa repostaría industrial envasada, snacks fritos,
    etc.)

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións