Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Compota de marmelo

Tempo 30-40 min
Dificultade Media
Valor enerxético 253 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Pelamos os marmelos, cortamos en gajos e despepitamos. Segundo facemos isto, os vertemos nun recipiente con auga para que non se oxiden. Escurrimos os marmelos do recipiente con auga, onde os colocamos para que non se oxidasen, e introducimos os gajos de marmelo nunha cazuela cubríndoos con auga, xusto ata cubrir, non máis.

Agregamos á cazuela a poliña de canela, os cravos aromáticos, o azucre e a pel de limón. Tamén se pode agregar un chorrito de viño branco oloroso. Colocamos a cazuela ao lume e, cando a auga comece a ferver, tapamos a cazuela e mantemos a lume medio durante 40 minutos.

Comprobamos a textura picando cun espeto, se están cocidos os marmelos estarán listos para servir. Se vemos que o almíbar da compota está un pouco lixeiro podemos dar un hervor de 5 minutos coa cazuela destapada para que quede máis denso. Servimos tépedo ou frío esta sobremesa, así que o deixaremos repousar un intre fose do lume antes de servir.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
253 5,9g 1,5g 27,8g 0,1g
13% 8% 8% 31% 1%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

O marmelo é un alimento cunha elevada cantidade de azucre, con todo suma tamén calcio, fibra, potasio, ferro e vitaminas A, E e K. Ao ser unha compota engádese azucre o que fai desta receita un manxar non apto para todos os consumidores. Debe consumirse con moderación e en pequenas cantidades.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis