Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Consellos para elixir a mellor margarina do mercado

Comparamos 10 marcas deste produto típico do almorzo, dámosche claves de compra e mostrámosche cales son as opcións máis recomendadas. A clave está no tipo de graxa

A margarina, como o resto das materias graxas (por exemplo, a manteiga), non se pode considerar saudable. Agora ben, existen grandes diferenzas entre as distintas marcas, tanto na cantidade de graxa que conteñen como no tipo de aceites e graxas que as compoñen. Desde o punto de vista da calidade comercial é máis apreciada a margarina cun alto contido en graxa, pero iso adoita estar rifado cos aspectos nutricionais. En canto á composición, é preferible que sexan baixas en graxas saturadas e teñan altas proporcións de graxas poliinsaturadas. É dicir, deberiamos optar por margarinas compostas sobre todo por aceites saudables, como oliva virxe extra, colza e liño, con baixas proporcións de graxas, entre as cales sería mellor decantarse por algunhas como as de coco e karité, en lugar da graxa de palma. A continuación dámosche algúns consellos para elixir e mostrámosche unha comparativa das principais margarinas do mercado.

Margarinas: 4 consellos de compra e consumo

✅ Observar a denominación do produto para coñecer o tipo de materia graxa e a súa proporción de graxa. Non todas conteñen os mesmos ingredientes.

✅ Fixarse nos aceites e graxas que o compoñen e a proporción na que se atopan, se se indica (non é obrigatorio). Entre os primeiros, son preferibles o aceite de oliva, o de colza e o de liño. Entre as segundas, a de coco e karité.

✅ Mirar a proporción de graxas saturadas e, en caso de indicarse, a de graxas monoinsaturadas e poliinsaturadas. É preferible optar polos produtos que conteñan baixas proporcións das primeiras e altas destas últimas.

✅ Limitar o consumo. A margarina é un produto que non deberiamos destinar a un consumo diario, senón ocasional. Para o día a día temos ao noso alcance unha opción indiscutiblemente máis saudable: o aceite de oliva.

Comparativa de margarinas

Nesta táboa: Flora Orixinal, Flora Esencia, Puleva Omega 3, Tulipán sen aceite de palma e Roda

tabla comparativa nutricional margarinas
Imaxe: Eroski Consumer

Nesta táboa: Delínea, Tulipán Orixinal, Artua Millo, Ligeresa e Flora Proactiv

tabla comparativa nutricional margarinas
Imaxe: Eroski Consumer

Tendo en conta os datos e os criterios de elección, os produtos máis recomendables son Flora Esencia e Flora Orixinal. Se consideramos ademais a relación calidade prezo, é preferible esta última.

Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións