Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Consumir proteínas e carbohidratos tras o exercicio físico ten un efecto positivo sobre o rendemento posterior

Considérase ao leite como unha elección nutritiva e sa para que os atletas máis novos tomen despois de practicar deporte

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Luns, 30deMaiode2011

O consumo de proteínas e carbohidratos en fases temperás de recuperación afecta positivamente o rendemento do exercicio posterior, segundo asegurou o doutor Avery Faigenbaum, da Universidade de New Xersei (Estados Unidos), durante o I Simposio Internacional sobre Nutrición e Actividade Física, organizado pola Cátedra de Nutrición Deportiva da Universidade Europea de Madrid. Neste encontro debateuse tamén sobre os suplementos alimenticios máis utilizados, os seus efectos e uso, así como o adestramento adecuado dos deportistas máis novos e a importancia da boa alimentación para un mellor rendemento.

O leite “é unha elección nutritiva, sa e efectiva para despois do deporte nos atletas máis novos”, recomendou Faigenbaum. Ao referirse a os nenos e adolescentes que practican deporte de forma regular, o doutor destacou que “necesitan unha adecuada enerxía para asegurar o seu crecemento, desenvolvemento e maduración”. No caso de deportistas de elite, Eduardo Igrexas, da Universidade de Oviedo, incidiu na “necesidade” de desenvolver programas de educación nutricional para “”promover hábitos alimenticios saudables que permitan optimizar o rendemento e que perduren no tempo máis aló do final das súas carreiras deportivas”.

O doutor Steven Fleck, catedrático da Universidade de Colorado, puxo o acento sobre os suplementos máis utilizados nos deportistas. O seu relatorio centrouse na creatina, capaz de incrementar a resistencia muscular sen mostrar “apenas” efectos secundarios. “Existe diversidade de opinións sobre o momento no que tomar estes produtos para mellorar os seus efectos”, indicou, á vez que matizou que “un uso ben planificado pode axudar a mellorar o rendemento atlético”.

Ricardo Moura-Rodríguez, da Universidade de Castela-A Mancha, abordou a cafeína como “axuda ergogénica nutricional” e cualificouna como “a droga máis utilizada no mundo polo seu potencial como estimulante do sistema nervioso central”. No entanto, subliñou que “aínda non está clara a dose óptima nin a magnitude do efecto no rendemento de forza e potencia”.

Por último, o doutor Fernando Naclerio, da UEM, concluíu que para “optimizar os efectos dos adestramentos de forza recomendouse a inxestión de aminoácidos cuxo incremento e dispoñibilidade para ser captados pola masa muscular estimula a síntese proteica e optimiza os procesos de recuperación cando son inxeridos nas horas previas, durante e ata unha ou dúas horas posteriores aos adestramentos”.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións