Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Contigo, pan e cebola

O 40% dos cancros pódense previr coa adopción de hábitos de vida saudables

O sobrepeso e a obesidade son un problema sanitario moi frecuente que vai en aumento, tanto na poboación adulta como na infantil e xuvenil. O exceso de peso está relacionado coa aparición dalgúns tipos de cancro, como o de estómago, fígado, páncreas e tiroides. Comer froitas e verduras é moi saudable, pero é igual de importante evitar determinados alimentos, como snacks, fritos, azucres engadidos, pastelería industrial ou precocinados. Se lle sobra algún quilo, busque o momento e a axuda que necesite para quitarllo de encima. Non llo pense demasiado! Neste artigo explícase como saber se o peso corporal é o adecuado, danse algúns consellos para perder peso e anímase a participar na campaña “TanSolo5Minutos” para coñecer os hábitos de vida da poboación.

Imaxe: AECC

Como saber se o meu peso é o adecuado

Para medir a obesidade, os médicos usan unha escala coñecida como índice de masa corporal (IMC). Non se fíe das tallas das tendas de moda! O IMC calcúlase seguindo unha operación moi sinxela que seguro que xa coñecerá: IMC* = Peso (en quilos) / Altura ao cadrado (en metros). Por exemplo: 65 (kg) / 1,70 x 1,70 (m) = 22,49.

  • O seu peso é baixo se o seu IMC é menor de 18,5.
  • O seu peso é normal se o seu IMC está entre 18,5 e 24,9.
  • Ten sobrepeso se o teu IMC atópase entre 25 e 29,9.
  • Sofre obesidade en grao I se o seu IMC está entre 30 e 34,9.
  • Ten obesidade en grao II: se o seu IMC áchase entre 35 e 39,9.
  • Padece obesidade en grao III: se o seu IMC é maior de 40.

* Estes valores non se deben aplicar en nenos e adolescentes. Ante calquera dúbida, sempre consulte ao seu médico. Para calcular o IMC tamén pode utilizar esta calculadora en liña.

Se quere perder peso...

Se xa decidiu quitarse eses quilos de máis, póngase a iso. Aquí deixámoslle algúns consellos:

Imaxe: AECC
  • Visite ao seu médico e consulte cal é a dieta máis adecuada para vostede.
  • Perda peso de maneira gradual con axuda dun dietista-nutricionista.
  • Elixa ben os alimentos que comerá: mellor alimentos baixos en graxas pouco saudables e pobres en azucres refinados e engadidos.
  • Substitúa os alimentos ricos en graxas (pastelería, queixos grasos...) por froita , verdura, cereais, legumes ou produtos lácteos desnatados.
  • Coma en pequenas cantidades.

Cousas que hai que ter en conta, ademais da alimentación

Un dos alicerces da Asociación Española Contra o Cancro é concienciar sobre hábitos de prevención . Cada día hai máis estudos que demostran que estas rutinas son igual de importantes tanto para previr, como para persoas a quen xa se lles diagnosticou un cancro.

  • O 40% dos cancros pódense previr adoptando hábitos de vida saudables.
  • Observouse que, con independencia da idade á que se comece a facer exercicio físico, obtense un beneficio fronte ao cancro. Ninguén é demasiado novo ou demasiado maior para manter unha vida activa e beneficiarse dos efectos positivos da realización dunha actividade física de forma regular.
  • Existe evidencia de que levar a cabo unha actividade física de intensidade moderada a diario está asociado cunha redución do risco de padecer cancro de colon, mama, útero e próstata.
  • A actividade física tamén é necesaria para manter un peso corporal saudable, en especial no caso de persoas que levan unha vida sedentaria, sendo recomendable realizar unha actividade física moderada polo menos media hora diaria.
  • A actividade física beneficiosa para a saúde é aquela de intensidade moderada que se fai a diario, ou case todos os días, cunha duración mínima de 30 minutos.
  • Enténdese por intensidade física moderada cando aumenta a sensación de calor e iníciase unha lixeira sudoración, o ritmo da respiración e dos latexados de corazón increméntanse, pero aínda permite falar.
  • A duración aconsellada depende da intensidade. Se non se pode realizar unha actividade física de intensidade moderada, poden facerse 60 minutos de intensidade suave.
  • Aínda que a maioría dos adultos non necesitan un recoñecemento médico para comezar a realizar unha actividade física moderada, é aconsellable consultar co médico se se é muller maior de 50 anos ou home maior de 40, e no caso de padecer enfermidades crónicas como diabetes, obesidade, osteoporose, hipertensión e enfermidades cardiovasculares.

Participa?

Na Asociación Española Contra o Cancro propuxémonos redefinir ao longo deste ano 2017 todas as actividades de prevención que levamos a cabo. Para poder conseguilo, necesitamos coñecer a situación actual en España. Por iso sumámonos ao proxecto "TanSolo5Minutos", unha campaña aberta a todos para coñecer os hábitos de vida da poboación, co obxectivo de identificar en todo o territorio nacional zonas con risco de padecer cancro.

Coa súa participación, axudaranos a organizar mellor nosas accións de prevención e a reducir así nun 50% o número de persoas afectadas e os tratamentos agresivos vinculados ao cancro. Acceda á web de "TanSolo5Minutos" e realice a enquisa! Apenas lle levará uns minutos e axudaranos a vencer ao cancro.

RSS. Sigue informado

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

AECC

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto