Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Coquillettes con espárragos verdes

Img 151930 g
Tempo 15-20 min
Dificultade Fácil
Valor enerxético 335 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Limpamos e troceamos os espárragos trigueros en bastoncillos de igual tamaño. Nun cazo cun pouco de auga fervendo e sal, blanqueamos os bastoncillos de espárragos trigueros uns instantes para que perdan a súa dureza. Unha vez blanqueados na auga fervendo (durante 2 minutos) escurrimos os espárragos trigueros e reservamos.

Salteamos nunha tixola cun par de cucharadas de aceite de oliva a cebola cortada en tiras e, cando comece a dourarse, agregamos as tiras de cogomelos e un par de dentes de allo troceados en brounoisse (cuadradito pequeno). Cando estean brandas os cogomelos, engadimos os espárragos blanqueados e salteamos o conxunto durante 2 minutos.

Cocemos os coquillettes en auga fervendo con sal durante uns 8 minutos, sacamos da auga e escurrimos. Agregamos os coquillettes ao salteado de cogomelos e espárragos trigueros, dando un calentón ao conxunto na cazuela ou tixola antes de servir.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
335 9,1g 1,5g 4,1g 0,5g
17% 13% 8% 5% 8%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

Os coquillettes son un tipo de pasta, un alimento elaborado a base de fariña que presenta un elevado contendido en hidratos de carbono de absorción lenta, é dicir, que libera a súa enerxía aos poucos. Isto que proporciona a sensación de saciedade por máis tempo. É un alimento con pouco contido graso e sen colesterol, á súa vez contén vitaminas E e B, fibra vexetal, calcio, magnesio, fósforo e potasio.Prepárase con espárragos, un alimento con grandes cantidades de potasio. É un dos vexetais máis ricos en proteínas, as que contribúen na construción dos tecidos que conforman os músculos, é fonte de vitaminas A, B1, B2, B3 e B6, C e rico en fibra, magnesio, zinc, calcio e ferro. Os cogomelos suman importantes oligoelementos e minerais como o ferro, zinc, iodo, magnesio, selenio, sodio e calcio e son fonte tamén de vitaminas B, E e C, baixos en graxa, baixos en hidratos de carbono e pouco calóricos.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Diabetes mellitus
  • Meteorismo