Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Coxas de pito con piña natural

Img 62709 g
Tempo > 1 h
Dificultade Fácil
Valor enerxético 293 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Limpamos as coxas de pito, salpimentamos, enharinamos e douramos a súa superficie nunha cazuela baixa.

Unha vez dourados as coxas baixamos o lume e engadimos as zanahorias peladas e picadas en dados, o pemento verde cortado en tiras e os dentes de allo pelados e picados.

Engadimos un vaso de auga, tapamos a cazuela e deixamos cociñar a lume lento durante 1 hora, removendo de cando en vez.

Cando estean cociñados as coxas, sacámolos da cazuela e reservamos. Retiramos tamén os anacos de zanahoria e pemento verde que posteriormente nos servirán de decoración e guarnición.

Deixamos reducir a salsa resultante ata que teñan unha textura case cremosa e pomos a piques de sal.

Salteamos nunha tixola cun pouco de aceite de oliva e sal as rodajas de piña natural.

Presentamos a receita coa rodaja de piña asada no fondo do prato e sobre ela as coxas de pito coa salsa, acompañando uns trocitos de zanahoria e pemento verde.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
293 13,8g 3,7g 7,4g 0,5g
15% 20% 19% 8% 8%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

O pito é unha ave cunha carne de baixo contido graxo. O seu sabor suave e
agradable encaixa cun bo número de guarnicións. Neste caso o
pito, fonte de proteínas de alto valor biolóxico, acompáñase
con diferentes hortalizas que achegarán ao prato vitaminas, minerais
e sustancias antioxidantes. Para dar un toque orixinal ao prato engádese
un pouco de piña natural que apenas vai achegar calorías, pero
que vai facer que as vitaminas e minerais do prato véxanse incrementadas.
Ademais a piña contén unha encima chamada bromelaína, que axuda
a dixerir as proteínas, algo que pode resultar beneficioso para persoas
con dificultades na dixestión.

Grazas ás características nutricionais dos alimentos empregados
na receita, pódese dicir que este é un prato cun baixo contido
graxo e calórico, polo que estaría recomendado incluílo en
a dieta de persoas con exceso de peso, así como de quen presenten
niveis elevados de colesterol ou triglicéridos en sangue.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Gastritis
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)