Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Crema de allo porro, calabacín e apio

Tempo 50 min - 1 h
Dificultade Fácil
Valor enerxético 173 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Cortamos a cebolleta en brounoisse (cuadraditos pequenos) e cociñámola a lume suave nunha cazuela cun pouco de aceite. Cando se cociñou e estea branda, engadimos a pataca pelada, limpa e cortada en anacos irregulares, uns trocitos de apio verde limpo e cortado en rodajitas e a zanahoria pelada e cortada en rodajas. Rehogamos o conxunto e cubrimos con auga, xusto até exceder as patacas.

Una vez que o conxunto comece a ferver, engadimos os allos porros e o calabacín ambos os limpos, pelados e troceados e una chisco de sal. Tapamos a cazuela e deixamos ferver a mestura, a lume suave e durante 40 minutos. Cando as patacas e allos porros estean cocidos, sacamos a cazuela do lume.

Agregamos agora un refrito que elaborariamos previamente. Leste consiste nos dentes de allo cortados en láminas e lixeiramente dourados nunha tixola con dúas cucharadas de aceite de oliva quente.

Pomos todo o conxunto a piques de sal e trituramos con axuda do pasapurés ou coa batidora até conseguir una crema suave e uniforme. No caso de que quede excesivamente espesa, agregamos un pouco de auga quente e rectificamos posteriormente con sal e un cucharadita de aceite de oliva. Servimos a crema cuns hilitos de aceite de oliva con cebollino triturado formando un gracioso e aromático aceite de cebollino.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
173 10,4g 1,7g 7g 0,4g
9% 15% 9% 8% 7%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

Os allos porros son un alimento rico en vitamina K. Entre as súas propiedades nutricionais destaca a presenza de calcio, proteínas, fibra, zinc, potasio, sodio e vitaminas A, B7, B9, C, D e K. O calabacín e o apio son alimentos moi baixos en sodio e ricos en calcio, fibra, potasio, iodo, magnesio, zinc e vitaminas A, B9, K e C. Pola súa banda, a zanahoria contén grandes cantidades de vitamina A, o que lle outorga un gran poder antioxidante; é ademais fonte de ferro, calcio, potasio, iodo, zinc, magnesio, sodio e vitaminas B7, B9, C e K. A pataca suma importantes cantidades de carbohidratos, proteínas, calcio, zinc, sodio, iodo, fibra, fósforo e vitaminas B3, B9, C e K. É una receita algo graxa pero cunha importante dose de vexetais, o que sempre será beneficioso paira o organismo.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso