Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Crema de cabaza e calabacín

Img 150668 g
Tempo 50 min - 1 h
Dificultade Fácil
Valor enerxético 111 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño

Elaboración

Pelamos a cebolleta, cortámola en juliana -tiras finas- e cociñámola a lume suave nunha cazuela cun pouco de aceite quente. Cando comece a dourar a cebolleta, agregamos o allo porro (a parte branca) deslavada e cortada en rodajas finas e os dentes de allo pelados e tamén cortados en finas láminas. Rehogamos durante 30 segundos e a continuación engadimos a cabaza pelada, limpa e cortada en anacos irregulares, a zanahoria pelada e en rodajas, e tamén o calabacín pelado e troceado, xunto coas patacas peladas e cortada en rodajas.

Cubrimos de auga, xusto até exceder as verduras e a pataca. Una vez que o conxunto de verduras e pataca comece a ferver, engadimos una chisco de sal. Tapamos a cazuela e deixamos ferver a lume suave e durante 40 minutos.

Cando a cabaza, o calabacín, a pataca e a zanahoria estean cocidos, sacamos a cazuela do lume e pasamos polo pasapurés ou pola batidora até conseguir una crema suave e uniforme. No caso de que quede excesivamente espesa, agregamos un pouco de auga quente e pomos a piques de sal, damos un lixeiro hervor para que se unifiquen os sabores e estará listo paira servir. Podemos acompañar este puré cuns trocitos de calabacín, salteados nunha tixola cun pouco de allo e aceite de oliva.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
111 7,7g 1,1g 3,6g 0,4g
6% 11% 6% 4% 7%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

É una rica receita, sa e repleta de nutrientes. A cabaza posúe un elevado contido en fibra e é moi diurética, é de sabor doce e presenta un elevado contido en vitaminas A, B e C e minerais como o cobalto, boro, zinc, calcio, magnesio, ferro e potasio. Posúe grandes propiedades depurativas e a súa cor laranxa, procedente dos beta carotenos, suma potentes antioxidantes. O calabacín engade máis nutrientes e beneficios, é fonte de vitamina C, B3 e A en grandes cantidades. É fonte de fibra, calcio, potasio e magnesio. A presenza de pataca agrega enerxía e carbohidratos, ademais de vitamina A, B6, fibra, calcio, potasio e producen un efecto saciante. Una excelente receita chea de saúde.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Obesidad o sobrepeso