Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Cremas de verduras ben frescas para o verán

As verduras conxeladas son unha solución moi práctica para comer san durante os días de calor. Dámosche cinco ideas deliciosas para preparar en casa

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Domingo, 21 de Xullo de 2019

O verán é unha época idónea para coidar a alimentación e non sentirnos pesados. Iso si, sen deixar
de gozar da comida nin do tempo libre. As cremas de verduras resultan unha opción segura cando non queremos pasar moito tempo na cociña e apetécenos unha comida lixeira, e á vez nutritiva, que nos axude a soportar a calor destes días. Ter sempre a man na neveira unha destas cremas é un gran recurso para unha refrescarse e comer san cando as temperaturas empezan a subir. Hai unha lista infinita de receitas, pero nós seleccionamos cinco.

As seguintes cremas gústannos
polo seu sabor e porque son moi sinxelas de preparar
e non nos piden
máis que sacar do conxelador, cociñar e pasar pola batidora. Ademais, para os nenos tamén constitúen
unha alternativa estupenda e un modo práctico de que coman verduras. Así que aos fans dos gazpachos, as sopas e as cremas frías no verán, estas receitas encantaranlles.

A diferenza entre os purés e as cremas é que estas levan algún tipo de lácteo
incorporado, como nata ou crema de leite. Se queres que resulten máis lixeiras, podes
substituír eses ingredientes por leite evaporada ou mesmo iogur. Ambas as opcións son máis lixeiras e igualmente ricas.

1. Crema de brócoli

Unha opción que vos sorprenderá. O brócoli, ademais, ten unha cantidade de vitaminas e nutrientes
que o converten nun alimento moi beneficioso para a saúde. O seu sabor queda suave, por non mencionar a cantidade de beneficios nutricionais que achega e a súa capacidade para axudarnos a previr diversas enfermidades.

Ingredientes: 150 g de cebola ultracongelada, 150 g de pataca ultracongelada, un allo porro, 200 ml de caldo de verduras, 300 g de brócoli ultracongelado, media cunca de nata (ou iogur, crema de leite ou leite evaporada), media cunca de queixo rallado, sal, pementa e aceite de oliva.

Preparación. Pomos nun cazo unha cucharada de aceite e incorporamos a cebola ultracongelada que pocharemos durante cinco minutos ata que estea transparente. Engadimos a pataca e o allo porro, remocicamos e incorporamos o caldo. Baixamos o lume e deixamos cocer outro cinco minutos a lume medio. A continuación, agregamos o brócoli e baixamos o lume para deixar cocer cinco minutos máis. Salpimentamos. Pasamos pola batidora ata que estea suave. Pomos de novo o puré no lume, vertemos a nata (ou a opción láctea que elixísemos) e engadimos á crema o queixo ata que se derrita. Rectificamos de sal se fose necesario.

2. Crema de aguacate, calabacín e mazá aceda

Nesta receita, traballaremos con aguacate e iogur para dar textura á nosa crema.

Ingredientes: 500 g de calabacín ultracongelado, 200 ml de caldo de verduras, dúas mazás Granny Smith ou outra variedade aceda, 150 g de cebola ultracongelada, 100 g de iogur natural de cabra, 50 g de aguacate, aceite de oliva, sal e pementa.

Preparación. Pomos a quentar unha pota ampla cunha cucharada de aceite de oliva. Sofreímos a cebola durante media hora a lume baixo, coa pota tapada e agregando un chorrito de auga de cando en vez. Mentres, pelamos, despepitamos, cortamos as mazás e engadímolas á pota, xunto ao calabacín ultracongelado e o caldo de verduras, e cociñamos suavemente durante uns 40 minutos. Apagamos o lume e temperamos para pasalo ao vaso batidor xunto co iogur e o aguacate. Trituramos e corriximos de sal e pementa. Gardámola na neveira un mínimo de dúas horas. Sacámola 10 minutos antes de servir.

Imaxe: Dream79

3. Crema de guisantes con aceite de menta e mozzarella

"Pero se non é tempada", pensarás, pero non fai falta, porque grazas aos procesos
de ultracongelación das verduras, témolas dispoñibles todo o ano, gardando todas os seus
propiedades, textura e cor.

Ingredientes: dous allos porros (só a parte branca), 200 g de cebola ultracongelada, 500 g de guisantes ultracongelados, unhas cantas de follas de menta, seis cucharadas de aceite de oliva, 750 ml de caldo de verduras, 250 ml de leite (ou dous iogures ou un aguacate), unha bóla de mozzarella, sal e pementa.

Preparación. Primeiro, prepararamos o aceite de menta triturando ben a menta co aceite e pasámolo por un chinés. Reservamos na neveira nun tarro de vidro con papel de aluminio ou coa súa tapa. Despois, collemos unha pota e pómoslle unha cucharada de aceite para dourar o allo porro e a cebola ultracongelada. Cando estean dourados, vertemos o caldo e o leite (se imos porlle iogur ou aguacate, farémolo ao final, fóra do lume) e levamos a ebulición. Dous minutos despois de que ferva, engadimos os guisantes e cocemos todo durante sete minutos a lume medio. Retiramos algúns guisantes para decorar máis tarde e trituramos o resto ata conseguir unha crema fina. Axustamos de sal e pementa e servimos cos guisantes, os trocitos de mozzarella e o aceite de menta previamente feito.

4. Crema de xudías verdes con aceite de gambas

Unha opción máis exquisita para cando teñas convidados ou para darche o luxo no teu primeiro día de
vacacións. É saborosa, refrescante e nutritiva, chea de vitaminas e perfecta para combater a calor.

Ingredientes: 300 g de xudías ultracongeladas, 150 g de cenorias baby ultracongeladas, un ovo, 300 g patacas ultracongeladas, 20 gambas, aceite de oliva virxe, sal, pementa e auga.

Preparación. Collemos unha cazuela con aceite e rehogamos a lume lento as cenorias, as xudías e as patacas. Cubrimos con auga, sazonamos e deixamos cocer durante 10-15 minutos. Trituramos e, para que a mestura quede máis fina, pasamos por un colador chinés. Agregamos auga fría ata deixala no punto óptimo de espesor. Probamos como está de sal e condimentamos coa pementa. Pelamos as gambas e fritimos nunha tixola as cascas e as cabezas. Machucamos ben para sacarlle todo o mollo, que é o que nos interesa. Vertemos unhas pingas de aceite e reservamos.
Pomos a cocer o ovo nunha cacerola con auga e sal durante 10 minutos, para despois pelalo, picalo e reservar. Servimos a crema nun prato, engadimos un pouco de ovo picado e aderezamos co aceite de gambas. Lista!

5. Crema de fabas con xamón

A receita típica do salteado de fabas con xamón pasámola á versión lixeira para que este verán non nos falte este prato tan socorrido en ceas, pero agora na súa versión máis refrescante.

Ingredientes: 350 g de fabas baby ultracongeladas, 250 ml de caldo de pito, 200 g de cebola ultracongelada, 300 g de pataca ultracongelada, 250 ml de leite (ou dous iogures ou un aguacate), 100 g de labras de xamón, aceite de oliva, follas de albahaca, sal e pementa.

Preparación. Primeiro rehogamos a cebola e as patacas cunhas cucharadas de aceite nunha pota. Engadimos habítalas, o caldo e unhas follas de albahaca, e deixamos cocer 15 minutos.
Pasamos pola batidora e arrefriamos. No momento de servir, incorporamos o leite (ou iogur), integramos ben e salteamos as labras de xamón para decorar por encima a modo de crujiente.

Como vimos nestas receitas, no verán é moi fácil non pasar moito tempo na cociña e gozar duns pratos ricos en nutrientes e refrescantes grazas ás verduras ultracongeladas, que podemos manter na nosa neveira e reservar o resto para outras receitas. Con cal che animas hoxe?

Etiquetas:

crema verdura

RSS. Sigue informado

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

ASEVEC

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto