Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Día Mundial das froitas e hortalizas: por que deberías aumentar o seu consumo

Os alimentos de orixe vexetal son imprescindibles paira levar una dieta saudable
Por ASEVEC 19 de Outubro de 2018

O martes pasado, 16 de outubro, celebrouse o Día Mundial da Alimentación e, tamén, o Día Mundial das Froitas e Hortalizas. Que mellor momento que esta semana paira destacar os beneficios de. comer froitas e hortalizas a diario ! Case todos sabemos que o seu consumo é fundamental paira levar una dieta sa e equilibrada en calquera etapa da vida, pero… por que? Explicámosvolo no seguinte artigo.

Os especialistas recomendan o consumo mínimo de cinco pezas de froitas e verduras ao día, o que en moitas ocasións convértese nun obxectivo difícil de lograr. Una boa educación alimentaria permite a configuración dunha dieta equilibrada, acorde á actividade de cada xornada e coa cantidade de froitas e verduras necesarias . A falta de coñecemento suficiente acerca dos beneficios destes alimentos fai que resulte complicado integralos na dieta do día a día ou aproveitar ao máximo as súas bondades. Este descoñecemento fai que, comunmente, óbviese a inxesta aconsellada destes produtos. Por iso, é preciso ver cales son os beneficios para comer a diario froitas e hortalizas.

Vitamina C

Esta vitamina está moi presente nas verduras e hortalizas. Trátase dun compoñente necesario paira o crecemento e o desenvolvemento do organismo. A vitamina C forma una proteína importante na produción da pel, os tendóns, os ligamentos e os vasos sanguíneos. Axuda á cicatrización de feridas, fortalece e repara os ósos, dentes e cartílagos e propicia una mellor absorción do ferro. Coa chegada do frío, esta vitamina convértese nun dos grandes aliados contra catarros e arrefriados, ademais de que é un gran antioxidante. O corpo non almacena a vitamina C , por tanto, é fundamental consumir cada día produtos que conteñan este compoñente.

Vitamina A

Esta vitamina está presente nos vexetais ou froitas de cor laranxa ou amarelo. As súas propiedades antioxidantes protexen á pel dos raios do sol. A laranxa, o pexego, a cabaza ou as zanahorias son algúns exemplos de froita ou verdura cun gran contido en vitamina A. Este compoñente repara os tecidos do organismo e fortalece os ósos, o cabelo, as uñas ou os dentes. Ademais, é boa paira a vista. A vitamina A robustece o sistema inmunitario e está considerada como un potencial antioxidante, xunto coa vitamina C, que neutraliza os efectos negativos dos radicais libres. Trátase dun compoñente moi importante durante o embarazo e o crecemento.

Potasio, magnesio e fibra

As froitas e verduras tamén contan coa presenza, entre os seus compoñentes, de minerais como o magnesio e o potasio. Estes minerais favorecen o bo funcionamento do sistema muscular, manteñen o equilibrio dos líquidos e fortalecen os ósos. Ademais, coidan a presión arterial. Atópanse nos espárragos, plátanos, aguacates, espinacas, brócoli, cabazas ou tomates , entre outros moitos alimentos.

O potasio axuda ao metabolismo, favorece as dixestións, mantén activas as neuronas e axuda a evitar enfermidades graves como a diabetes. En canto ao magnesio , a maior parte deste mineral áchase nos ósos, os tecidos brandos non musculares e os músculos. Encárgase de regular o bo funcionamento dos músculos e o sistema nervioso. Ademais, coida os niveis de tensión e regula a glicosa en sangue. Este mineral prevén trastornos cardíacos, neuromusculares, nerviosos e numerosas enfermidades crónicas.

Por último, a fibra é coñecida pola súa capacidade paira regular o tránsito intestinal. Existen dous tipos de fibra , a fibra soluble e a fibra insoluble. A fibra soluble é a que podemos atopar en froitas e verduras. O seu consumo supón un achegue extra de enerxía e produce sensación de saciedade. Diminúe a absorción de colesterol e prevén enfermidades do sistema dixestivo.

Ácido fólico

O ácido fólico é un dos compoñentes principais de froitas e hortalizas. Axuda ao bo funcionamento das células e ao crecemento dos tecidos. Resulta un compoñente moi poderoso na prevención da anemia. Intervén na formación de glóbulos vermellos e do ADN, descompón, utiliza e crea novas proteínas. É fundamental paira o desenvolvemento do corpo humano, xa que transporta a información xenética. É moi importante durante o embarazo, pero tamén no resto das etapas vitais.

Co obxectivo de concienciar á sociedade sobre a necesidade de incorporar as verduras na dieta diaria como hábito de vida saudable, a Asociación Española de Fabricantes de Vexetais Conxelados (ASEVEC) conta cun espazo en Internet , que permite coñecer con profundidade e rigor o mundo das verduras conxeladas . Na páxina pódese ver o proceso de fabricación das verduras conxeladas, as zonas españolas onde se recollen as diferentes variedades, consellos de saúde e até o mellor tratamento e uso na cociña paira elaborar pratos deliciosos.