Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Dieta e ganancia de peso no embarazo

Nove quilos é o peso mínimo recomendado polos especialistas que debe gañar una muller durante a xestación

O falso mito para comer por dous

/imgs/2007/09/comerembarazo1.jpgO peso da muller embarazada ten una relación directamente proporcional ás calorías que inxere durante o nove meses de xestación, aínda que a dieta non é o único factor determinante que afecta o peso. Os especialistas comparan o peso da muller embarazada en cada consulta co rango de peso medio estimado e recomendado paira cada etapa da xestación.

O máis común entre a maioría das futuras mamás é a súa preocupación por non gañar demasiado peso neses nove meses, en parte pola incomodidade do sobrepeso, que se suma ás molestias que leva propiamente o embarazo, e tamén polo temor a non recuperar fácil e rapidamente a súa anterior figura despois do parto. Aínda que menos, tamén hai mulleres ás que lles ocorre o contrario. O seu aumento de peso durante a xestación non alcanza o límite inferior recomendado, e un dos seus maiores temores é que isto afecte ao normal desenvolvemento do bebé, xa que se cre que podería nacer cun peso e una talla insuficientes.

Cantos quilos hai que engordar?

Os especialistas recomendan que a muller gañe entre 9 e 12 quilos ao longo de todo o embarazo. Por baixo de 9 quilos o peso da nai considérase insuficiente, e pode ser debido a diferentes causas. Encherse ao pouco tempo para comer algo, una incómoda sensación de náuseas e vómitos, molestos ardores de estómago ou falta de apetito son motivos suficientes para que a embarazada non coma todo o que lle demanda o seu organismo, de maneira que as calorías e os nutrientes que inxere son escasos.

A pesar do que poida parecer, esta situación non ten consecuencias negativas no feto, xa que este disporá dos nutrientes que necesita a través das reservas maternas. O bebé desenvólvese de forma normal, polo xeral, mentres que a nai gaña cada vez menos peso.

Calorías precisas paira gañar peso aos poucos

As esixencias de enerxía e de nutrientes varían ao longo do embarazoAs esixencias de enerxía e de nutrientes varían ao longo do embarazo. Se o peso da muller no momento de quedar embarazada é o adecuado, bastaría con ter en conta que, a partir da segunda metade da xestación, aumentan as necesidades enerxéticas a razón de 250-300 calorías extras diarias.

Posto que os requirimentos de certos nutrientes tamén son superiores nesta etapa, con incrementar a cantidade de lácteos e farináceos (cereais e derivados como o pan e a pasta, legumes e patacas) sería suficiente. Por exemplo, una callada, un vaso de leite desnatada e catro dedos de pan achegan pouco máis de 300 kilocalorías, e os lácteos cobren o 100% das necesidades extra de calcio que esixe o embarazo. Igualmente, hai moitas outras fórmulas paira aumentar as calorías da dieta e axudar así á ganancia de peso durante o embarazo, á vez que resulta apetecible paira a muller gestante.

Esta aclaración das calorías extras requiridas pola muller gestante axuda a desterrar o mito de que a embarazada deba comer por dúas. A nai leva no seu seo un ser moi pequeno e non hai razón para que o alimente coma se dun adulto tratásese.

Paxinación dentro deste contido


Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións