Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Dieta e ganancia de peso no embarazo

Nove quilos é o peso mínimo recomendado polos especialistas que debe gañar una muller durante a xestación

Que se pode comer paira gañar peso?

/web/é/alimentacion/en_a_cociña/recetario/imgs/48832.jpgEn caso de ter un peso por baixo da norma, o indicado é incluír una serie de alimentos extra. Aquí preséntanse algunhas posibilidades paira incluír na dieta da muller embarazada con baixo peso.

Lácteos
Convén tomar lácteos enteiros ou semidesnatados, pero sen abusar deles paira non sobrecargar a dieta de graxa saturada e de colesterol. Paira saír da monotonía do vaso de leite ou do iogur, pódense engadir lácteos a outros pratos como os batidos, as ensaladas ou a carne.

Cereais
Este amplo grupo de alimentos pódese consumir en calquera momento do día e de formas moi diversas. Arroz, millo, avena, trigo e os seus derivados admítense na dieta da muller embarazada a condición de que esta non estea diagnosticada dalgunha intolerancia.

Patacas
As patacas admiten numerosos acompañamentos.

Froitos secos
Os froitos secos concentran, en pouco volume, enerxía e numerosos nutrientes especialmente requiridos pola muller embarazada, como as proteínas ou as graxas insaturadas, e variedade de vitaminas (ácido fólico, vitamina E e vitamina B1) e minerais (potasio, fósforo, magnesio, ferro e calcio). Estas son razóns nutricionais que xustifican o interese de incluír os froitos secos si quérese gañar peso. As noces, as améndoas ou os pistachos, entre outros froitos secos, pódense incluír en numerosos pratos.

Ensaladas
As ensaladas non teñen por que representar sempre o prato lixeiro do menú. Se se aderezan cunha cantidade adecuada de aceite de oliva e acompáñanse doutros ingredientes, ademais das hortalizas, conséguense ensaladas cun gran achegue calórico.

A estes consellos culinarios, débense sumar outras recomendacións dietéticas. É de gran axuda, paira evitar que a futura mamá sáciese demasiado pronto, repartir a comida de todo o día en 5 ou 6 tomas, paira reducir así as cantidades en cada una e non saturar nin o apetito nin a funcionalidade do sistema dixestivo, que durante o embarazo vai máis lento. Paira as comidas e as ceas, a opción de elixir pratos únicos completos tamén é un bo consello. Por exemplo, un prato de garavanzos con arroz e ovo duro, puré de pataca recheo de verduras e atún ou verduras con bechamel e anacos de carne.

Paxinación dentro deste contido


Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións