Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación > Aprender a comer ben > Alimentación alternativa

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Dietas vegetarianas e riscos paira a saúde

Una dieta vegetariana, se non está ben exposta dietéticamente, aumenta o risco de anemias e outras alteracións orgánicas máis ou menos graves

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Luns, 14deMaiode2001

Na dieta vegetariana, si non está ben exposta, poden aparecer
deficiencias de certos nutrientes achegados en maior proporción por
a carne e o peixe na alimentación tradicional, como ferro, zinc
e vitamina B12, especialmente durante o embarazo e etapas de crecemento e
desenvolvemento, posto que as necesidades están aumentadas; co consecuente
risco de desenvolver anemia. O achegue de calcio e vitamina D tamén
pode verse comprometido se non se respectan as racións recomendadas de lácteos.

Se o réxime vegetariano chega a ser exclusivamente cerealista (dieta
macrobiótica) resulta moi desequilibrado. A calidade da proteína
é baixa ao ser os cereais deficitarios nun aminoácido esencial (lisina).
Existe o risco de que aparezan carencias de certas vitaminas: vitamina A
(lesións en pel e ollos), vitamina D (raquitismo), vitamina B12 (anemia), vitamina
C (escorbuto). A reducida absorción de calcio e ferro de orixe vexetal
vese dificultada pola presenza de acedo fítico ou fitatos en
as envoltas dos cereais, aumentando o risco de aparición de raquitismo
e anemia. Ademais, este tipo de dieta limita excesivamente o consumo
de líquidos, o que compromete o normal funcionamento dos riles.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións