Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación > Aprender a comer ben > Alimentación alternativa

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Diferentes formas de cociñar o tofu

O tofu, un alimento vexetal moi rico en proteínas, pódese combinar con múltiples ingredientes dos que adquire o seu sabor

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 27 de Febreiro de 2007
img_tofu salsa hd

O tofu é a callada do leite de soia. É un produto moi popular na alimentación vexetariana e, desde o punto de vista nutricional, considéraselle un substituto adecuado da carne pola súa riqueza en proteínas de boa calidade. O seu aspecto é similar ao do queixo fresco, aínda que o seu sabor e textura difiren bastante, xa que varían segundo as técnicas de cociñado, os aderezos ou as especias que se utilicen na elaboración. A continuación ofrécense algunhas ideas deliciosas para preparar tofu e introducir este saudable alimento na dieta.

O tofu, un alimento rico, san e moi versátil

O tofu considérase un bo substituto da carne nas dietas vexetarianas polo seu alto contido en proteínas de calidade

O sabor do tofu é neutro e a súa textura é algo gomosa. Por iso é polo que se preste a elaboracións tan diversas como salsas, recheos, acompañamento de ensaladas e, mesmo, hamburguesas. Son tan numerosas as formas nas que se pode presentar o tofu, que tan só é necesaria un chisco de imaxinación para conseguir un prato rico e nutritivo. Polas súas características, absorbe calquera sabor que se lle engada. Así, se se mestura con especias picantes, sabe picante; e se se combina con alimentos doces, pode formar parte de deliciosas sobremesas como unha torta de chocolate.

Doutra banda, pódese optar por realzar o seu sabor neutro ao agregalo a diferentes pratos, dos que tomará o sabor, ou ben expolo como base principal de distintas preparacións. Velaquí algúns consellos útiles para logralo:

  • Empanar o tofu cunha mestura de pan rallado, herbas aromáticas, allo e perexil.
  • Combinar o tofu salteado, ben sexa só ou como un ingrediente máis noutros pratos, con salsa de soia.
  • Macerar o tofu. Para iso hase de mesturar con allo, salsa de soia, herbas aromáticas, loureiro, vinagre de mazá e aceite de oliva, e cociñalo unha vez que adquira o sabor da mestura.

Cinco receitas con tofu

Á prancha, frito, ao forno, en papillote, afumado, braseado, empanado ou rebozado. Estas son algunhas das moitas posibilidades que ofrece o tofu na cociña. Calquera delas permite acompañalo dunha gran variedade de alimentos: berenjena, calabacín, cogomelos, pementos, ensaladas ou ata de legumes. Así mesmo pódese incluír como ingrediente en sopas e guisos. A versatilidade deste ingrediente permite incorporalo en pratos moi diversos, mesmo no almorzo, como substituto do queixo (o tofu é fonte de proteína vexetal, está libre de colesterol e apenas ten graxa saturada). A continuación preséntanse algunhas ideas de receitas para sacar o máximo partido a este alimento, aínda que existen moitas máis.

  • 1. Empanadillas de tofu e pementos. Unha práctica e deliciosa receita que se prepara con facilidade. Podemos facer a masa nós mesmos ou comprala feita (se non temos tanto tempo para cociñar). Ao forno, quedan deliciosas e son moi baixas en calorías.
  • 2. Canelones de calabacín e tofu. Un sofrito de cebola con calabacín, un pouquiño de sal e noz moscada, queixo e tofu é todo o que necesitamos para elaborar o recheo destes canelones. Podemos engadir salsa bechamel e salsa de tomate. Se compramos as placas de masa, faremos este prato en moi poucos minutos.
  • 3. Bolos de vento de tofu con salsa de tomate. Esta é unha receita algo máis calórica, pero deliciosa para gozar de maneira ocasional. Prepárase como os bolos de vento tradicionais, coa mesma masa, á que se engade o tofu. A salsa de tomate completa o sabor do prato.
  • 4. Tartaleta de boniato salteado con verduritas, abelás e tofu ao mel.
    Con esta curiosa mestura de ingredientes obtemos un prato sorprendente en sabores e texturas, ademais de saudable e nutritivo, pola presenza abundante de vexetais. O boniato é o alimento de maior valor enerxético do prato, pero a súa suave composición faino moi fácil de dixerir.
  • 5. Tortilla de tofu con millo e espárragos. Unha deliciosa combinación de tofu, millo e espárragos, ademais de cebola, salsa de soia e albahaca.

Etiquetas:

soia vexetariano

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións