Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Diminuír a cantidade de graxas saturadas axuda a reducir nun 42% o risco de enfermidade cardiovascular

Un estudo recomenda substituílas por graxas mono e poliinsaturadas, presentes nos aceites, o peixe azul, o aguacate e os froitos secos

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Mércores, 09 de Febreiro de 2011

A redución das graxas saturadas e a súa substitución por graxas mono e poliinsaturadas, como as contidas nos aceites, o peixe azul, o aguacate e os froitos secos, contribúe a reducir nun 42% o risco de desenvolver enfermidade cardiovascular. Este dato despréndese dun estudo publicado en Current “Opinion in”Lipidology .

A investigación destaca que unha alimentación cardiosaludable debe ser rica en fibra, para o que debe incluír froitas e verduras, cereais, legumes e froitos secos. O obxectivo é conseguir un balance positivo de graxas insaturadas fronte ás saturadas e trans. Os seus autores insisten en que o efecto dos esteroles vexetais e as proteínas provenientes da soia ou as isoflavonas son fundamentais para manter unha boa saúde cardiovascular. A aplicación destas recomendacións na alimentación mostrou ser beneficiosa tamén no control da hipertensión e a diabetes, aseguran.

Os esteroles son ingredientes de orixe vexetal presentes en pequenas cantidades en aceites de sementes (millo ou girasol), froitas e verduras, legumes e algúns froitos secos que, segundo a evidencia científica, actúan cunha redución do colesterol LDL. O seu consumo diario reduce entre un 7% e un 10% o colesterol LDL en dous ou tres semanas, no contexto dunha alimentación variada e equilibrada, afirman desde a Unión Europea (UE).

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións