Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Doce e san Nadal

Pódense comer pequenas porcións de turrón durante estas datas tan sinaladas sen saltarse o réxime

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Mércores, 13deDecembrode2006
img_truco13

Img


Turróns, mazapanes, guirlaches… Todos os doces resultan aínda máis apetecibles durante estes días. Son os alimentos que probablemente máis quebradizos de cabeza produzan en moitas persoas a dieta. Precisamente, quen seguen dietas de control de peso aseguran que non lles resulta fácil respectala durante estes días, e razóns non lles faltan: demasiadas tentacións xuntas en pouco tempo. Coinciden nisto moitas persoas que seguen unha alimentación particular para coidar a súa enfermidade, que ben pode ser a diabetes, o colesterol elevado, os triglicéridos altos ou a hipertensión arterial.

Cada persoa ha de entender as súas limitacións á hora de seguir un tratamento, e convencerse de que comer un anaco de turrón de cando en vez -que non significa todos os días-, non implica saltarse o réxime. Todo o contrario, lonxe de ser prexudicial, pode ser mesmo conveniente desde un punto de vista emocional, a condición de que se trate de compensar os excesos o resto de días.

Diabetes, celiaquía e embarazo

Convén ler ben o valor nutricional: un turrón sen azucre non significa necesariamente que teña menos calorías que a súa homónimo con azucre

Por outra banda, a industria alimentaria ofrece numerosos produtos, e algúns deles están adaptados na súa composición nutricional a diversas enfermidades.
É o caso dos turróns aptos para persoas con diabetes .
No entanto, as lendas que acompañan a este tipo alimentos son diversas: “turróns sen azucre”, “turróns con fructosa”… Convén non só fixarse na mensaxe da etiqueta, senón ler tamén con detemento a lista de ingredientes. Pode parecer que se trata de turróns con menos calorías, e non sempre é así.

Para quen estean preocupados polo seu colesterol ou os seus triglicéridos, talvez interéselles saber a diferenza na composición nutritiva dos turróns e os polvorones, xa que os primeiros -os máis sinxelos, os de améndoas-, resultan máis adecuados que os segundos. Sen esquecer que uns e outros hai que comelos con prudencia e sentido común.

As persoas con celiaquía e, sobre todo, os nenos que non toleran o glute teñen que estar moi atentas aos ingredientes dos turróns, os mazapanes, os guirlaches e os polvorones. A oblea que recubre a masa, na maioría de ocasións elabórase con fariña de trigo, e o trigo é un alimento contraindicado se se é celiaco. E na elaboración dos polvorones, polo xeral, tamén se emprega fariña de trigo.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións