Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Elaboran unha guía para desmitificar falsas crenzas sobre alimentación

A publicación asegura que o pan non engorda e que os produtos integrais tampouco adelgazan

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Luns, 29deDecembrode2008

Co fin de desmitificar afirmacións e crenzas falsas sobre alimentación que están instaladas con forza na sociedade, a Confederación Española de Consumidores e Usuarios (CECU) elaborou unha guía sobre falsos mitos alimentarios na que se afirma, entre outras cousas, que o pan non engorda, que os produtos integrais tampouco adelgazan e que as graxas vexetais non son sempre máis sas.

A guía “Falsos mitos alimentarios”, que contou coa subvención do Instituto Nacional do Consumo (INC), foi posible grazas á resposta dos consumidores á petición de CECU para que achegasen afirmacións deste tipo, que despois foron sometidas a un estudo científico para concluír a súa veracidade.

Así mesmo, CECU editou guíaa “Hábitos alimentarios saudables”, que trata de dar as claves da dieta mediterránea ou de como conseguir un peso adecuado a través dunha dieta equilibrada e un exercicio físico regular. Nesta guía explícanse as bases da dieta sa, describindo a pirámide alimentaria e a dieta mediterránea para despois expor os grupos de alimentos, mostrando tamén a necesidade de incorporar unha cantidade suficiente de auga, de evitar as graxas ou de consumir só ocasionalmente lambetadas, refrescos ou comida rápida. O traballo tamén destaca a importancia de realizar exercicio físico ao longo da semana.

A organización de usuarios recomenda nesta guía unha alimentación variada, tratando de inxerir todos os días alimentos de todos os grupos, cinco racións de froitas e verduras ao día, respectar o cinco comidas, moderar o consumo de comida rápida, gozar da comida, refugar a idea de alimentos bos e malos, evitar picar entre comidas, beber suficiente auga e realizar 30 minutos ao día de exercicio físico.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións