Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

En Nadal, dous quilos máis

Por moita vontade que se poña, cómese con maior demesura e resulta difícil resistir a tentación de probar os doces do Nadal

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Venres, 19deDecembrode2003

Recuperar uns quilos

Paira quen non teñen problemas de saúde ou de exceso de peso, non ten ningún
sentido martirizarse, xa que os quilos que se gañan nestas datas paira finais
de xaneiro pódense perder dunha maneira sinxela, si uno retoma a normalidade
e o equilibrio na súa alimentación.Nas persoas nas que a dieta xoga un papel transcendental na enfermidade
que padecen, pois dela depende a mellora ou empeoramento dos síntomas -hernia de hiato, gastritis,
úlceras, estreñimiento- ou se alteran parámetros -aumenta
o colesterol, a tensión arterial-, sen dúbida, han de ser máis
rigorosas coa alimentación, e ter suficiente forza de vontade
como paira non deixarse levar por todas as tentacións.

Os quilos que se gañan pérdense dunha maneira sinxela, si retómase a normalidade e o equilibrio na alimentación

Hai que buscar o lado positivo. En realidade, os días craves son só
5 ó 6: Noiteboa, Nadal, Noitevella, Ano Novo e Reyes. Por tanto,
durante eses días uno pode ser máis condescendiente coa alimentación
e pode probar, sempre con mesura, alimentos e bebidas que habitualmente non
consome. Isto, na maioría dos casos, non vai supor ningún prexuízo paira a saúde. Iso si: o resto dos días haberán de respectar a pauta dietética aconsellada. E non esquecer que a moderación é a mellor conselleira da saúde.

A clave: compensar os excesos
Si non se pode evitar ceder ante un desexo irresistible, hai que ser razoable
e non facer máis que una concesión por comida e compensar o exceso
doutra banda:

  • Entrante graso e calórico, tipo ensaladilla rusa ou fritos
    variados? Pódese compensar o menú e tratar de equilibralo si escóllese despois
    peixe á prancha ou ao forno, acompañado de ensalada ou verduras, e
    de sobremesa, froita fresca. A media tarde xa se probará un anaco de turrón
    ou mazapán.
  • Carne ou peixe en salsa? Comece cun prato lixeiro (sopa de
    cocido ou de peixe, cremas, ensaladas especiais, menestra de verduras)
    e termine con froita que facilite a dixestión (piña
    ou papaya) e una infusión dixestiva.
  • Sobremesas doces, turróns, mazapanes, polvorones? Suxerímoslle
    que elixa un primeiro prato lixeiro (ensalada ou verdura) e un peixe ou
    carne á prancha ou ao forno con guarnición vexetal.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións