Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Ensalada americana de pito

Img 146932 g
Tempo 20-30 min
Dificultade Media
Valor enerxético 276 kcal
N.º de racións 4
Tempada Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Esta é una receita paira aproveitar sóbralas dun pito asado, coas que faremos una nutritiva ensalada americana. Pelamos e picamos en trocitos pequenos as patacas e as zanahorias. Pómolas a cocer nunha cacerola con auga e sal, e cando estean cocidas (aproximadamente 15 minutos), as escurrimos e reservamos que se vaian amornando ou arrefriando.

Cocemos os ovos nun cazo con auga fervendo con sal durante 10 minutos. Una vez cocidos, pelámolos e picamos en cuadraditos. Rallamos finamente a col e mesturamos coas patacas, zanahorias e a cebolleta troceada moi fina en brounoisse (cuadraditos moi pequenos), agregamos os anacos de ovo, o millo e os guisantes escurridos de consérvaa.

Aderezamos con aceite de oliva, vinagre e un toque de sal e, por último, agregamos o pito asado desmenuzado. Engadimos un pouco de de maionesa lixeira e refrigeramos durante 1 hora antes de consumir, nun bol pechado dentro da neveira. No momento de servir podemos acompañar cuns pans tostados ou colocar sobre unha ensalada de leitugas variadas.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
276 20,2g 2,2g 3,7g 0,4g
14% 29% 11% 4% 6%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A base de polo,ou esta ensalada é moi rica en nutrientes e proteínas. O pito é fonte de importantes cantidades de vitamina B3 e baixo en azucre; contén ademais ferro, calcio, potasio, fósforo, iodo e zinc e tamén vitaminas A, B7, B9, C, D e E. É fonte de purinas e algo de colesterol, o que debe ter en conta. Prepárase con patacas, que engaden carbohidratos e enerxía ao prato, ademais de grandes cantidades de potasio, iodo, calcio, magnesio e vitaminas B9 e C. Tamén se suma a presenza de guisantes e ovo, que conteñen ferro, proteínas de elevado valor biolóxico, calcio, fibra, potasio, magnesio e vitaminas A, B3, B9, C e K. A maionesa lixeira incrementa os valores de vitamina K e E, así como de ferro, calcio, fibra, potasio, sodio, magnesio e fósforo. É, en xeral, una receita cunha presenza de graxa saturada destacable, así como algo calórica. Por tanto, aínda que é fonte de importantes nutrientes, debe consumir con moderación.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Estreñimiento
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia a la lactosa
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia al huevo
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso