Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Ensalada con hinojo

Tempo 15-20 min
Dificultade Media
Valor enerxético 165 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño

Elaboración

Lavamos o hinojo, cortamos en finas rodajas e asperxemos co zume de limón. Pelamos as patacas, as troceamos en daditos e cocémolas xunto co hinojo, ao vapor, nun cestillo especial, dentro de una cazuela cun pouco de auga. Aos 10 minutos comprobamos o estado de cocción. Cando estea cocido, escurrimos e deixamos arrefriar.

Limpamos e preparamos as follas de leituga en trocitos de bocado. Preparamos o aderezo, mesturando o aceite de oliva, salsa Perrins, zume de laranxa, mostaza e salsa maionesa. Cando estea a salsa preparada, montamos a ensalada. Colocamos una base de leitugas, o hinojo e as patacas troceados e cocidos, as noces peladas e troceadas, uns gajos de laranxa e as colitas de gambas peladas, aderezamos a salsa preparada e un chorrito de aceite de oliva por encima da ensalada. É importante servir no mesmo momento que aderezamos.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
165 12,9g 0,7g 3,4g 0,2g
8% 18% 4% 4% 3%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A leituga é un alimento do cal podemos gozar todo o ano; forma parte das nosas ensaladas diarias e posúe grandes propiedades nutricionais, posúe un elevado compoñente diurético debido á súa cantidade de potasio. É fonte de calcio, fósforo, potasio e selenio, este último cun gran poder antioxidante. Contén tamén aminoácidos esenciais e una gran cantidade de vitamina C, E e betacarotenos que o organismo transforma en vitamina A. Prepárase cunha gran variedade de alimentos, entre eles a gamba, un alimento moi rico en proteínas, vitaminas B3 e B12, baixa en graxa e con propiedades antioxidantes grazas á elevada presenza do zinc. Súmase o cobre, un gran aliado paira os ósos. As noces, ricas en omega 3, calcio, magnesio, polifenoles e vitamina E, son un gran alimento antioxidante. A pataca, un alimento moi completo e con gran poder saciante que carga o corpo de enerxía durante longos períodos de tempo e fonte de carbohidratos, fibra, vitamina C, potasio, fósforo e calcio. Una receita algo graxa, pero cunha grandísima variedade de nutrientes.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Alergia a la caseína
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia a la lactosa
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso