Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Ensalada de lentellas con germinados

Img 36876 g
Tempo 20-30 min
Dificultade Fácil
Valor enerxético 254 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Pomos as lentellas a cocer en auga fría con sal. Unha vez cocidas, refrescámolas con auga fría e as escurrimos.

Mesturamos as lentellas cocidas cos germinados crus.

Colocamos os torneados de verduras nos bordos do prato.

Podémolos servir tanto crus como fervidos.

Aderezamos esta ensalada de lentellas cunha vinagreta de Xerez.

Para dar unha cor diferente ao prato, espolvoreamos cebollino cortado moi fino e colocamos unha hojita de perifollo no centro do prato.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
254 3,5g 0,6g 3,4g 0,4g
13% 5% 3% 4% 7%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

As lentellas son legumes e como tal, destacan polas súas interesantes calidades nutritivas. Esta ensalada de legume e germinados, ten a vantaxe de ser moi económico á vez que nutritivo, xa que destaca polo seu baixo contido graxo, que provén unicamente do aceite de oliva do aderezo.
As lentellas son o ingrediente principal. Os hidratos de carbono complexos son os nutrientes máis abundantes destes alimentos, e as súas proteínas vexetais son completas cando se mesturan con cereais.
Hai persoas a quen o legume lles resulta flatulenta, e dixírena mellor si engádese ao aderezo herbas dixestivas como hinojo ou comiño.
Respecto dos germinados, o seu valor nutritivo aseméllase ao das verduras, polo seu contido de auga e a súa riqueza en vitaminas e minerais, encimas e clorofila.
Pola súa composición, estimulan os procesos dixestivos (resultan fáciles de dixerir), son ricos en antioxidantes (vitamina C e beta carotenos) e minerais como o magnesio e achegan moi poucas calorías.
Esta receita pode formar parte do menú da dieta de calquera persoa, mesmo de quen seguen dietas de adelgazamento ou con control de graxas, iso si, moderando a cantidade de aderezo. Ademais, é un prato rico en fibra, polo que é idóneo en caso de estreñimiento.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Meteorismo