Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Ensalada multicolor con Espetos de lagostinos e salsa de mango

Tempo 5-10 min
Dificultade Fácil
Valor enerxético 1500 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Pelamos os lagostinos e inserimos de catro en catro nun espeto non moi grande.

Facemos un refrito nunha tixola a lume moderado cos allos picados e un chisco de guindilla e lixeiramente untados en aceite de oliva. Cando comecen a burbujear os allos, pomos os espetos dentro da tixola, espolvoreamos con sal, agregamos o perexil troceado e o viño branco. Damos volta aos espetos, deixamos que se cociñen por ambos os lados 40 segundos, retiramos do lume e deixamos amornar. Servimos sobre unha ensalada de leitugas variadas que aderezaremos cunha salsa vinagreta de mango.

Para elaborar a salsa vinagreta de mango; na tixola onde habemos salteado os lagostinos douramos lixeiramente os trocitos de mango pelado, engadindo unha cucharadita de azucre. Cando o azucre comece a caramelizarse, retiramos a tixola do lume e engadimos o aceite de oliva, removemos e ligamos. Cando amornase un pouco o aceite de oliva, vertemos o vinagre balsámico, removemos o conxunto. Vertemos sobre os espetos esta salsa lixeiramente aromatizada cun pouco de jengibre fresco recentemente rallado.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
1500 37,3g 5,7g 5g 2,8g
75% 53% 28% 6% 47%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

Un primeiro prato perfecto para asegurar o achegue de fibra dietética, grazas á leituga variada. As ensaladas son outra maneira de introducir peixe na nosa dieta. Nesta receita introdúcense lagostinos, crustáceos baixos en graxa que non incrementan excesivamente o contido calórico do prato e que contribúen ao achegar proteico da receita. Ademais, aderézase con aceite de oliva virxe extra, para axudar a baixar o colesterol malo e a subir o bo.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Diabetes mellitus