Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Ensalada tépeda de espinacas, bacón e queixo de cabra.

Img 145055 g
Tempo 5-10 min
Dificultade Fácil
Valor enerxético 236 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Lavamos e escurrimos as follas de leitugas variadas e as follas de espinacas.Cortamos a cebola en juliana (tiras finas) e nunha tixola co aceite de oliva quente e a lume moderado, salteamos a cebola ata que adquira unha lixeira cor dourada. Cando a cebola comece a coller cor, engadimos o bacon e damos un calentón para que se cociñe lixeiramente; quedará crujiente o bacon e dourada a cebola. Agregamos o vinagre de Módena a este salteado e reservamos. Poremos tamén a piques de sae esta vinagreta tépeda.

Por outra banda, nunha tixola antiadherente e a lume suave, cociñamos lixeiramente o queixo de cabra ata que se doure a superficie, volta e volta. Montamos a ensalada coas leitugas variadas, as espinacas e o queixo de cabra á prancha. Aderezamos a ensalada coa vinagreta tépeda de cebola e bacón. Terminamos o prato engadindo unhas fresas (ou froita de tempada, pexego, melón…) paira darlle un toque fresco ao conxunto.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
236 20,7g 8,1g 2,7g 0,8g
12% 30% 41% 3% 13%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A base de espinacas, esta é una receita saborosa e nutritiva. As espinacas son un alimento rico en vitamina K, A e B9 principalmente, baixo en calorías e a súa destacada presenza de minerais fai deste alimento una opción saudable. Destaca a presenza de ferro, calcio, fibra, potasio, iodo, magnesio, sodio e zinc. Non contén colesterol pero si contén purinas, polo que debe moderar o seu consumo naqueles consumidores cun nivel elevado de ácido úrico. Acompáñase de bacón, que engade un contraste de sabor así como proteínas, calcio, potasio, iodo, una cantidade destacada de sodio e vitamina K. Ademais é fonte de colesterol e contén una elevada cantidade de graxa. É, pois, importante moderar o seu consumo. O queixo de cabra perfecciona a receita, pero supón un aumento da graxa saturada e as calorías. O ideal é gozar deste prato con moderación e de maneira esporádica.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso