Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Ensaladas de inverno: cinco opcións deliciosas

A combinación de ingredientes crus e cociñados permite gozar de pratos moi saudables e frescos, mesmo cando fai frío

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Luns, 13 de Xaneiro de 2014

O consumo de froitas e verduras é beneficioso para a saúde. As ensaladas permiten combinar varias hortalizas para aproveitar as súas distintas cualidades nutricionais. O seu punto forte é que poden reunir unha gran variedade de vexetais crus, sen apenas perda de nutrientes. O punto débil… que ao ser unha preparación tan fresca, ás veces custa comela no inverno. Cando fai frío, apetece máis outro tipo de receitas, como pratos quentes ou comida de pota. Con todo, non hai razón para renunciar ás ensaladas nos meses máis fríos do ano. A continuación explícase como preparar unha boa ensalada de inverno e ofrécense cinco opcións para levar á mesa.

Imaxe: lorenzograph

Como preparar unha boa ensalada de inverno

O segredo das ensaladas de inverno consiste en suavizar a súa temperatura para lograr que sexan un prato tépedo. Pero, ademais, a clave está en engadir algún elemento que achegue enerxía, en especial se a ensalada será un prato único. Así como no verán apetece que os ingredientes estean ben fríos (recentemente sacados da neveira, boa parte das veces), nos días xélidos é preferible aparcar o refrescante e degustar uns bocados con sensacións menos extremas. Conseguir isto é moi fácil: basta mesturar ingredientes crus e frescos con outros cociñados e mornos (non quentes). Desta maneira obteremos unha temperatura de conxunto moi agradable ao padal, mentres conservamos intactas as propiedades de moitos destes alimentos.

  • Entre os ingredientes crus, contamos con varios "incondicionais" da cociña: tomate, cebola, pementos, pepinos, cenoria e verduras de folla verde, desde leitugas variadas e espinacas ata cóengos e endibias. Nunca fallan.
  • Entre os ingredientes tépedos, a variedade é case infinita. Podemos apostar polos legumes (reservando un pouco das que fagamos nestes días) ou polo arroz, un cereal moi versátil. Pero tamén podemos incluír máis enerxía cunhas patacas ou un pouco de pasta, ambas as ricas en carbohidratos. Outra opción é agregar algo de proteína animal (mariscos, pito, ovo cocido) ou engadir queixos e peixes en conserva (atún, boquerones, anchoas) para sumar calcio ao noso prato.

Cinco clases de ensaladas para os días fríos

As combinacións posibles son moitas e, en boa medida, as decisións a toma o padal. Aínda así, apuntamos varias opcións, segundo grupos de alimentos: queixos, pasta e patacas, arroz, legumes, carnes e peixes.

RSS. Sigue informado

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto