Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Estas son as froitas cotiás con maior contido de auga

Na primavera e verán, as froitas con maior contido en auga están no seu mellor momento e supoñen una fonte de hidratación rica e nutritiva

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Domingo, 18deXullode2021
frutas con mayor contenido de agua Imaxe: iStock

Din que a natureza é sabia. E, a xulgar polo tipo de froitas que nos ofrece en cada momento do ano, é verdade. Na primavera e verán, cando máis aperta a calor, as froitas con maior contido en auga están espléndidas, no seu mellor momento (e, como abundan, é fácil atopalas a bo prezo). As froitas resultan indispensables nunha dieta sa. Achégannos vitaminas e fibra dietética, son baixas en calorías e mantéñennos hidratados. A continuación, listamos as cinco froitas con máis cantidade de auga, explicamos as súas propiedades nutricionais e damos algunhas receitas paira incluílas en distintos pratos, sen esquecer que ao natural é como mellor están.

Froitas ricas, nutritivas e hidratantes

Segundo a Base Española de Datos de Composición de Alimentos (BEDCA), as seguintes froitas cotiás son algunhas das que nos proporcionan máis cantidade de auga cando as comemos:

🍉 Sandía

A froita emblemática do verán non podía faltar nesta clasificación. Cun 94,6 % de auga, é un dos froitos de maior tamaño de cantos se coñecen e pode alcanzar até os 10 quilos. Dúas boas talladas de sandía suplen a un vaso de auga, de modo que resulta una alternativa moi interesante paira ofrecer ás persoas maiores, que adoitan manifestar desagrado paira tomar suficientes líquidos.

A sandía é una fonte moderada de licopeno, que ten propiedades antioxidantes e que reduce o risco de certos tipos de cancro en xeral, e de páncreas, pulmón, colon e de próstata, en particular.

A sandía é idónea paira acougar a sede, e xunto co melón é a raíña das froitas do verán. Debido ao seu potente sabor refrescante, tamén se utiliza paira preparar con ela deliciosos sorbetes, xeados e zumes.

🍈 Melón

Con case un 92,4 % de auga, o melón é una gran froita estival. É baixo en calorías, contén menos azucre que outras froitas e é rico en betacaroteno, cuxo consumo axuda a reducir o risco de enfermidades cardiovasculares, dexenerativas e a previr o cancro (as variedades de melón con pulpa laranxa conteñen máis que as outras).

Polo seu achegue de provitamina A e vitamina C, o seu consumo recoméndase especialmente a quen teñen un maior risco de sufrir carencias de devanditas vitaminas: persoas que non toleran os cítricos, o pemento ou outros vexetais. Ademais, o melón é una das froitas con máis potasio. Este mineral, xunto coa destacada presenza de auga, convérteno nun bo diurético.

🍓 Fresa

As fresas e os fresones son froitas que achegan poucas calorías. O seu compoñente máis abundante, despois da auga (o 89,6 %), son os hidratos de carbono (fructosa, glicosa e xilitol). Destaca o seu achegue de fibra, que mellora o tránsito intestinal, e son moi boa fonte de vitamina C e acedo cítrico.

As fresas teñen un elevado contido de potasio e escaso en sodio, polo que resultan moi recomendables paira quen sofren de hipertensión arterial ou afeccións de vasos sanguíneos e corazón. Tamén son una boa fonte de fibra dietética, moi beneficiosa paira a saúde (non só paira combater o estreñimiento).

Para que as fresas consérvense mellor, non hai que manipulalas demasiado e hai que lavalas no último momento, xusto antes de servilas.

🍊 Pomelo

O 86,1 % dun pomelo é auga, una froita que destaca polo seu contido en vitamina C e en ácido fólico. O ácido fólico é una vitamina imprescindible nos procesos de división e multiplicación celular que teñen lugar durante os primeiros meses de xestación, polo que o consumo de zume de pomelo resulta interesante paira calquera muller embarazada. O pomelo, ademais, ten efectos antioxidantes, que bloquean o efecto daniño dos denominados “radicais libres”.

Paira elixir un bo pomelo, hai que buscar os que teñan maior peso respecto do seu tamaño, xa que isto indica que están cheos de zume. Por fóra deben estar intactos, sen golpes nin mazaduras, e son zonas moi endurecidas ou moi brandas na súa casca.

Iso si, un detalle importante: co pomelo hai que ter certa precaución, xa que o seu consumo pode interferir coa acción dalgúns medicamentos (impedindo ou diminuíndo a súa absorción no organismo). Si tomamos ansiolíticos, fármacos paira reducir o colesterol, antihistamínicos ou medicamentos paira regular a tensión arterial, convén consultar co médico.

🍒 Cereixa

Una das principais calidades das cereixas é a súa estética: trátase dunha froita bonita que lle dá un toque especial a bebidas, sobremesas e pratos, ademais de que resulta moi atractiva paira os nenos.

A cereixa é rica en hidratos de carbono, sobre todo fructosa, aínda que o seu valor calórico é moderado respecto doutras froitas. Ademais de auga (83,7 %), achega cantidades significativas de fibra, que mellora o tránsito intestinal, e achega boas cantidades de flavonoides, un estupendo antioxidante.

Ao compralas, débense elixir as que presenten unha cor vermella escuro ou negro vivo, segundo a variedade. As carnosas sempre son as mellores. Deben estar limpas e ter una pel firme, brillante, enteira e sen roturas nin imperfeccións.

Vexetais ricos en auga

Nos rexistros de BEDCA atopamos outros alimentos de orixe vexetal que tamén son moi ricos en auga. Entre eles, destacan o pepino (que, en rigor, tamén é una froita) cun 95,7 %; as verduras de folla verde —cóengos, leitugas, acelgas, borrajas— que superan o 94 % de auga; ou o tomate (outro froito), cun 93,9 % de auga. Tamén presentan un contido moi destacado de auga os rábanos (94,8 %), o apio (94,4 %), o calabacín (94,6 %) e os espárragos verdes (92,8 %).

Etiquetas:

auga fruta-gl

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións