Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Estes son os alimentos que axudan a durmir e os que prexudican o soño

Os alimentos ricos en triptófano, vitamina B6 e magnesio axudan a conciliar o soño, mentres que os que estimulan o sistema nervioso non contribúen a iso

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Domingo, 21deFebreirode2021
dormir leche Imaxe: Damir Spanic

Segundo a idade que teñamos, xa coñecemos cantas horas necesitamos durmir paira descansar ben. E sabemos que paira ter un soño reparador, e así evitar os efectos prexudiciais da falta de descanso, debemos manter una boa hixiene do soño. É dicir, que ademais desas horas, temos que cumprir cunha serie de hábitos e actitudes como non durmir con dispositivos, facer deporte, pero non despois das oito da noite, ou que os horarios entre semana e días festivos non difiran moito entre si. Pero tamén é importante a alimentación. Na seguinte listaxe verás que alimentos axudaranche a conciliar o soño, e os que non. 

Alimentos que axudan ao descanso

Os alimentos ricos en triptófano, vitamina B6 e magnesio contribúen no obxectivo de conciliar o soño. Esas tres sustancias favorecen a síntese de serotonina e melatonina.

✅ Alimentos ricos en triptófano

Este aminoácido esencial que non produce o corpo humano está presente de maneira natural nas proteínas de orixe animal.

  • Ovos.
  • Lácteos (leite e queixo).
  • Peixes.
  • Carnes (pavo e pito).
  • Cereais integrais: arroz, avena…
  • Legumes.
  • Froitos secos (noces, sobre todo).
  • Froitas como o plátano, a piña e o aguacate.

✅ Alimentos ricos en vitamina B6

Converten una pequena cantidade do triptófano en niacina ou vitamina B3, e en serotonina, que axudan a regular os patróns de soño.

  • Xerme de trigo.
  • Carne (porco, aves).
  • Ovos.
  • Peixes.
  • Legumes.
  • Noces.
  • Verduras.
  • Legumes.
  • Pans e cereais de grans integrais.

✅ Alimentos ricos en magnesio

Axudan a acougar o sistema nervioso, para que funcione dunha forma máis eficiente. Contribúen á relaxación muscular.

  • Froitos secos e sementes.
  • Peixes azuis: salmón, sardiñas…
  • Hortalizas de folla verde: acelgas, espinacas, brócoli…

Alimentos que prexudican o soño

Os que estimulan o sistema nervioso, a través de sustancias como as metilxantinas (café), teobromina (chocolate), teína (té, mate) e aminas biógenas como a histamina (peixes afumados, encurtidos) ou a tiramina (queixo curado, embutidos, col, guisantes), entre outros.

  • Café, té, mate, guaraná.
  • Cacao e chocolate.
  • Conservas de peixe azul e afumados.
  • Produtos vexetais fermentados (chucrut) e en conserva.
  • Derivados da soia (miso, tempeh, salsa de soia, tofu).
  • Vinagre.
  • Marisco.
  • Tomate.
  • Especias picantes, como a pementa, e alcol, en xeral (ambos aumentan a temperatura corporal).

Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

Etiquetas:

durmir soño

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións