Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Feixe as túas propias barritas de cereais

Ideas prácticas para elaborar en casa barritas de cereais, froitos secos e froitas desecadas

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 18deOutubrode2016

As barritas de cereais son un alimento natural e san que se poden elaborar en casa con facilidade. Para iso, necesítanse poucos ingredientes e, como os elixe un mesmo, así se asegura que son de calidade e saudables. Entre outras vantaxes de preparalas de forma caseira destacan o aforro e o sabor: fanse segundo o gusto da persoa, cos cereais, froitos secos e sementes favoritos. A continuación detállase que ingredientes necesítanse e como é o procedemento e danse catro exemplos para empezar.

Img haz propias barritas cereales 01
Imaxe: anna.pustynnikova

As barritas de cereais teñen un compoñente enerxético moi alto, por iso utilízanse como suplemento alimenticio e para que acheguen nutrientes á dieta de maneira puntual, xa sexa despois de realizar un esforzo físico de longa duración ou durante o transcurso dunha proba deportiva. Na vida diaria, tamén se empregan como substituto de maneira extraordinaria dunha comida ou como socorrida merenda ou tentempié a media mañá.

Ao elixir un mesmo os ingredientes, asegúrase que son de calidade e do seu gusto

Os ingredientes básicos son mel, manteiga ou aceite. E, a partir de aí, desprégase unha gran variedade de posibles compoñentes. Entre eles, os máis importantes son os cereais e ingredientes secos, xa que é posible usar unha mestura de varios cereais ou só un cereal para logo mesturalo con outros alimentos secos como froitas secas, froitos secos, sementes e chocolate.

Entre os ingredientes secos máis utilizados están cereais como os copos de avena e o muesli. Tamén se poden agregar chips de chocolate, coco rallado, sementes de chía ou de quinoa, trocitos de uvas pasas ou de ciruelas secas troceadas, etc.

Unha vez conseguida a mestura desexada, pódese aromatizar cun toque de canela, vainilla, laranxa, limón, café… A idea é que queden segundo o gusto persoal e cos aromas ou matices que máis agraden.

As seguintes son catro receitas sinxelas para elaborar barritas enerxéticas de cereais e diversos ingredientes. Unha vez dominadas as diversas técnicas para facelas, xa só queda experimentar con ingredientes do gusto de cada un.

1. Barritas de arroz inflado con coco e aroma de vainilla

Hai que quentar unha cucharadita de aceite de sésamo nunha tixola a lume mínimo. Engádense un tazón de arroz inflado, un chisco de vainilla e unha cucharada de coco rallado. Mestúrase todo con suavidade durante uns 15 minutos ata observar que os ingredientes absorbesen todo o aceite e véxanse dourados e crujientes.

Despois, agrégase un par de cucharadas de uvas pasas sen pebidas. Remóvese todo durante cinco minutos con axuda dunha culler de madeira, engádese un par de cucharadas de mel e apágase o lume.

Cando se teñan todos os ingredientes mesturados, hai que verterlos nun molde rectangular lixeiramente untado de aceite, presionar para que quede unha mestura compacta e deixala arrefriar tapada dentro do frigorífico durante un par de horas, ata que se endureza. Para consumir non hai máis que cortar cun coitelo dando forma rectangular.

2. Barritas de chocolate con avena en copos e plátano seco

Primeiro débese derretir unha tableta de chocolate con leite e outra tableta de chocolate negro nun bol ao baño maría. Unha vez derretido o chocolate, agréganse 250 gramos de avena en copos, dous cucharadas de uvas pasas e media cunca de plátano seco troceado.

Mestúrase todo ata que se homogenice a pasta e vértese a mestura sobre un molde rectangular, untado o seu interior cun pouco de aceite de girasol. Déixase arrefriar na neveira ata que endureza e córtase en porcións individuais.

3. Barritas ao forno de muesli, mazá fresca e mel

Bátense un par de ovos e agrégaselles unha mazá verde rallada, medio vaso de mel de mil flores e dúas tazones de muesli ou de granola. Remóvense todos os ingredientes ata conseguir unha pasta homoxénea.

A mestura vértese nun molde plano de forno e lixeiramente engrasado no seu interior e se hornea a 180 ºC durante 15 minutos. Despois, sácase do forno, déixase secar e córtase en racións individuais. Pódense conservar dentro do frigorífico un par de días nun recipiente tapado.

4. Barritas enerxéticas de cereais e sementes con iogur

Mestúranse nun gran bol unha cunca de mel cun par de cucharadas de aceite de girasol. Remóvese ben e agréganse un tazón de avena e un par de cucharadas de abelás tostadas, améndoas tostadas e uvas pasas, todas elas troceadas, ademais dunha cucharada de sementes de chía e de girasol. Mestúrase todo e colócase sobre un molde rectangular e baixo de forno. Se reserva.

Por outra banda hai que mesturar un ovo con dous iogures naturais azucarados e dous cucharadas de fariña. Esta mestura vértese sobre o preparado de cereais e sementes. E encima da mestura de iogur se espolvorean un par de cucharadas de sementes e avena. O resultado cocíñase no forno a 150 ºC durante 30 minutos, sácase do forno e espérase ata que se arrefríe antes de trocear en porcións.

Etiquetas:

Cereais cociñar

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións