Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Fortalecer as uñas e o cabelo

Os alimentos con alto contido en vitaminas, sales minerais e aminoácidos azufrados son a clave do éxito para dar máis fortaleza ás uñas e ao cabelo
Por maitezudaire 13 de Xullo de 2006

Cando unha persoa se empeza a notar que as uñas se lle reblandecen ou o cabelo vólvese fráxil, quebradizo e sen brillo pode ser debido a moitas causas. Unha alimentación inadecuada, a tensión, a anemia, o efecto dos raios do sol ou o embarazo e as alteracións hormonais en as mulleres, son algúns dos factores que poden condicionar esta situación. A solución máis cómoda para algunhas persoas é tomar complementos dietéticos que lles axuden a resolver este problema xa que non supón un gran esforzo. Con todo, revisar a alimentación debese converterse no primeiro quefacer para tratar de solucionar cunha boa selección de alimentos este problema.

Complementos dietéticos de farmacia e herbolarios

Os complementos dietéticos deseñados para fortalecer uñas e cabelo pódense adquiren dunha forma moi sinxela e económica en farmacias e herbolarios. Polo xeral, estes produtos concentran compoñentes que son deficitarios en o organismo cando a alimentación non é a adecuada. A composición destes produtos adoita ser similar nuns e outros, e é usual que inclúan fermento de cervexa enriquecida con beta-caroteno, vitaminas do grupo B, así como vitaminas A, C, D e E. Outros dos compoñentes que ás veces engaden adoita ser o ferro e/ou aminoácidos azufrados. Estes produtos, que se adoitan tomar por vía oral, non son efectivos en caso de que quen a toma padeza problemas dixestivos nos que a mucosa non asimila ben os nutrientes que recibe.

Unha sabia selección de alimentos, a primeira opción

O primeiro que debe facer unha persoa con estes problemas é facer unha pequena reflexión e analizar en primeiro lugar a súa alimentación. Poida que a dieta non sexa equilibrada e presente un déficit de vitaminas e mineraise isto cos meses vese reflectido tanto nas uñas como no cabelo, e tamén na pel.

Hai que ter en conta que as deficiencias nutritivas non se resolven dun día para outro, nin a través de complementos nin mellorando a alimentación. O proceso de fortalecemento de uñas e cabelo leva o seu tempo, por o que hai que ser pacientes e nuns meses apreciaranse os resultados.

O cabelo e as uñas están compostos, entre outras sustancias, de queratina, unha proteína que contribúe a fortalecer estas partes do corpo. Para que esta proteína se forme con normalidade necesítanse inxerir alimentos con alto contido en vitaminas, sales minerais e aminoácidos azufrados. Os minerais máis efectivos son o calcio, o iodo, o cinc e o ferro, polo que se recomenda consumir lácteos, fígado de tenreira, espinacas, legumes, sésamo e algas. Entre as vitaminas máis beneficiosas están as do grupo B, que se atopan no fermento de cervexa, nas carnes e peixes e en legumes e cereais integrais. Tamén é necesaria a vitamina A, abundante en forma de beta-caroteno na cenoria, a cabaza, o tomate e o pemento vermello.