Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Froitas otoñales, da árbore á mesa

Outubro trae novos aromas e sabores con froitas como as peras, os marmelos e as granadas que se poden incorporar a diversas receitas, desde o almorzo ata a sobremesa

Outubro chega cos seus deliciosos froitos do bosque e unha espléndida variedade de cogomelos. E ademais, neste mes as árbores froiteiras ofrecen novas sabores e aromas. É tempo de peras, marmelos e granadas cos que poder preparar e acompañar diversas receitas. Desde unha ensalada de folla verde cun toque de granada ata unhas peras ao viño ou un doce de marmelo combinado con requeixo e con noces, hai moitas posibilidades para levar estes alimentos da árbore á mesa. No seguinte artigo repásanse as bondades destas froitas típicas do outono.

Marmelos, o doce de tempada

Img frutas otonales arbol mesa
Imaxe: simplesseller.gmail.com
Img membrillo y dulce hd
Imaxe: Saschanti17

O marmelo é unha froita cun escaso contido de azucres e, por tanto, un baixo achegar calórico. As súas propiedades saudables débense, sobre todo, á súa abundancia en fibra e taninos.
O inconveniente que presenta é que o seu sabor acedo faino incomestible ao natural, así que, na maioría das ocasións, consómese en forma de doce (un produto que leva azucre engadido, a menos que se substitúa por edulcorantes).

Así e todo, esta froita ten lugar no marco dunha dieta saudable. O marmelo pódese preparar de moi diversas maneiras: combinado con requeixo, con queixo fresco e froitos secos, en compota, untándolo en pequenas tostas, a modo de aperitivo… Mesmo se pode empregar como recheo para carnes e empanadillas ou como contrapunto de sabor en ensaladas.

Na compra hanse de escoller os exemplares que presenten a pel amarelada, totalmente intacta, sen golpes nin mazaduras. Os que teñen a pel verde están inmaturos, e as súas manchas indican que están moi maduros. Este último aspecto non ten maior relevancia, se é que se ten previsto cociñalas de inmediato.

Peras: unha froita, mil opcións

Img peras cesta hd
Imaxe: FREEMAN83

A pera é unha das froitas máis zumentas e saborosas e, aínda que non todo o mundo sábeo, son moi ricas en potasio. Ademais, polo seu carácter lixeiramente astringente, é apropiada en caso de diarrea e polo seu suave efecto diurético, en caso de retención de líquidos. Como sucede con case todas as froitas, o seu compoñente maioritario é a auga. Aínda que se poden atopar durante todo o ano -por fortuna, hai moitas variedades de pera-, as que se achan nesta época están no seu momento máis doce.

Para acertar na elección, non hai máis que lembrar que as peras están maduras se ceden á leve presión co dedo. Ao chegar a casa, hai que liberalas de calquera bolsa ou envoltorio para que poidan respirar e manipulalas con coidado. Basta con gardalas en lugares frescos, secos e protexidos da luz, ou ben na parte menos fría da neveira, non máis de tres días, para atrasar a súa maduración.

Resulta espléndida para comer ao natural, como sobremesa, tentempié e, mesmo, no almorzo. Tamén hai moitas formas de preparar as peras: en biscoitos, como batidos, ao viño, en compota, en tostas (acompañando queixos), en ensaladas, con carnes e tamén con pasta!

Granadas, o toque rubí das túas receitas

Img granadas rubi hd
Imaxe: ileishanna

É unha froita de moi baixo valor calórico debido ao seu escaso contido de hidratos de carbono. O compoñente maioritario é a auga e no que se refire a outros nutrientes, tan só destaca o seu achegue mineral de potasio. Este mineral é necesario para a transmisión e xeración do impulso nervioso e para a actividade muscular normal, intervén no equilibrio de auga dentro e fóra da célula. Outros compoñentes destacables son o ácido cítrico (de acción desinfectante, alcaliniza os ouriños e potencia a acción da vitamina C), málico, flavonoides (pigmentos de acción antioxidante) e os taninos.

Aínda que as granadas empezan a aparecer nos mercados a mediados de setembro, é entrado o outono cando esta froita ofrece os seus grans en toda a súa plenitude e mantense ata finais de xaneiro. A granada débese colleitar antes de que madure por completo; se non é así, o froito explota na árbore. O grosor da súa pel fai posible almacenala durante meses e que resista ben o transporte.

Convén elixir a froita sen cortes nin mazaduras. Unha granada de calidade preséntase ausente de gretas de crecemento e sen engurras na pel, que poden ser unha consecuencia de atraso na súa recolección. É moi importante que a pel estea dura e tersa e que teña unha cor viva con matices marróns. Hai que elixir os exemplares de bo tamaño e de elevado peso respecto das súas dimensións.

Os grans desta froita pódense usar na elaboración de sobremesas, como xeados, gelatinas, mousses, cremas e macedonia. Os grans macerados con mel, zume de limón ou mosto de uvas teñen un sabor delicioso. A pulpa que envolve as sementes mitiga a sede porque ten un sabor azucarado con matices agres, moi agradable. Tamén se poden utilizar en ensaladas con leituga, esparciendo os grans da froita por encima das follas verdes. No receitario de EROSKI CONSUMER hai diversas ideas con granadas.

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións