Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Galo á prancha con limón e ajetes tenros salteados

Tempo 10-15 min
Dificultade Fácil
Valor enerxético 367 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

  1. Esta receita de tan só tres ingredientes; galo á prancha con limón e ajetes tenros é moi fácil de cociñar. A continuación explicamos todo o proeso paso a paso:
  2. Limpamos os galos de cabeza, espiñas laterais e das vísceras.
  3. Una vez limpos os galos dámoslles uns lixeiros cortes transversais para que no momento de cociñalos ásense antes.
  4. Nunha tixola antiadherente a lume medio e cun pouco de aceite de oliva elaboramos 2 minutos por cada lado os peixes espolvoreando cun pouco de sal e unhas pingas de zume de limón segundo vanse cociñando.
  5.  Nesa mesma tixola e cun pouco máis de aceite salteamos até dourar os ajetes tenros.
  6. Servimos os galos acompañados dos ajetes tenros e una rodaja de limón.

Beneficios nutricionais do galo

Achega magnesio, potasio, fósforo, sen esquecernos de ferro, selenio, iodo e zinc. Ademais, é un dos peixes máis sans e  máis recomendados en nenos, aos que é mellor sacar os lombos paira evitar sufrir un episodio difícil polas espiñas, e nas persoas maiores, polos seus problemas paira masticar. Tamén é un peixe adecuado paira elaborar pasteis de peixe, xa que se desmenuza sen ningún problema e, O galo é un dos peixes de maior calidade pola cantidade de vitaminas e proteinas que inclúe sobre todo, sen perder ningunha das súas propiedades.

Este peixe branco, de auga salgada, pertence á facilia dos Escoftálmidos. Aliméntase de crustáceos, cefalópodos e e mesmo doutros peixes de menor tamaño e nalgúns países está prohibida a pesca de galos menores de 20 cm. Como curiosidade, convén saber que ao galo chámaselle en Baleares e Cataluña, bruixa ; en Cantabria, ojito ; en Galicia, rapante de manchas e en País Vasco, i txas oillarra.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
367 19,9g 3,3g 2g 0,8g
18% 28% 17% 2% 13%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

O galo é un peixe branco, con escaso contido graso e rico en proteínas de alto valor biolóxico. Ademais grazas ao seu suave sabor pode axudar a que os máis pequenos váianse afacendo consumir peixe dun modo habitual. Neste prato, o galo cocíñase á prancha polo que o seu contido calórico non vai verse aumentado. Acompáñase dunha salsa lixeira de limón e duns ajetes tenros que fan do conxunto un prato moi adecuado paira dietas con restrición de graxas e de calorías. Grazas ás formas de cociñar desta receita e ás características nutricionais dos alimentos que forman parte deste prato, pode considerar apto paira calquera persoa, fóra de quen padezan intolerancia ao peixe.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Alergia al pescado