Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Guiso do Nadal de cordeiro con castañas

Img 152826 g
Tempo > 2 h
Dificultade Media
Valor enerxético 608 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Pomos unha cazuela grande co aceite a lume medio. Cando estea ben quente, bótanse os jarretes de cordeiro troceados, que cociñaremos ata dourar homogéneamente. Agregamos os dentes de allo, a cebola e a cenoria todo iso cortado en rodajas, que rehogaremos xunto á carne. Mollamos co brandy e deixamos reducir ata que se evapore. Entón, engadimos o caldo de carne, o tomate pelado e troceado, o pemento da Beira e as castañas previamente lixeiramente asadas e peladas.

Tapamos a cazuela e deixamos cocer a lume suave durante 2 horas (se o fixésemos na pota rápida con 45 minutos sería suficiente). Cando os jarretes están cociñados (notarase pola consistencia melosa que adquiriron), o caldo transformouse nunha salsa que deberemos de pasar polo pasapurés para posteriormente volver xuntar cos jarretes para que dean o seu último hervor. Servimos acompañados dunha guarnición de castañas asadas e de compota do Nadal.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
608 43,7g 19,2g 7,6g 1,3g
30% 62% 96% 8% 22%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

É un prato que destaca polo seu achegar proteico. O cordeiro é unha carne rica en graxas saturadas, polo que o seu consumo debería ser ocasional. Doutra banda, as carnes vermellas destacan polo seu contido en ferro de alta biodisponibilidad. As verduras, pola súa banda, achegan fibra e a compota de acompañamento é unha excelente guarnición para dar máis sabor á carne.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis