Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Higos con queixo feta

Img 152543 g
Tempo 5-10 min
Dificultade Fácil
Valor enerxético 424 kcal
N.º de racións 4

Elaboración

Cortamos os higos maduros en cuartos. Sobre eles colocamos o queixo feta en trocitos e as follas de rúcula limpas.

Preparamos unha vinagreta ligando as améndoas tostadas e troceadas con tres cucharadas de aceite de oliva, unha cucharada de mel e de vinagre de sidra. Mesturamos e vertemos sobre a ensalada de higos e queixo. Terminamos cun toque de sal en escamas e un toque de pementa rosa moída.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
424 27,7g 12,6g 27,2g 1g
21% 40% 63% 30% 17%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

Os higos son ricos en vitaminas C e A e minerais como o potasio, o magnesio, o calcio e o fosforo. A maioría dos seus nutrientes posúen cualidades antioxidantes, son tamén unha moi boa fonte de fibra. Prepáranse con queixo feta, é un lácteo algo graso pero cunha gran cantidade de calcio na súa composición. É tamén fonte de Hierro, magnesio, fosforo e sodio. En canto a vitaminas destaca a presenza de vitamina A e D. Acompáñase con améndoas e mel o que suma unha importante dose de azucares e graxas insaturadas. É unha receita moi calórica e con elevadas doses de graxa, é indicado un consumo moderado e esporádico.

Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Diabetes mellitus
  • Osteoporosis