Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Marmelada de mouras e higos

Tempo > 1 h
Dificultade Fácil
Valor enerxético 114 kcal
N.º de racións 4
Tempada Verano

Elaboración

Lavamos coidadosamente as mouras, e eliminamos todas as follas e rabitos. Ponse nunha cazuela con medio litro de auga e déixase que arranque o hervor.

Nese momento retiramos inmediatamente o recipiente do lume e mantemos tapado durante cinco minutos.

Sacamos as mouras e pasamos por un tamiz. Lavamos coidadosamente o recipiente onde fervemos.

A continuación colocamos as mouras de novo xunto co azucre sobre o lume.

Quentamos e removemos cunha espátula de madeira e deixamos ferver até obter unha marmelada espesa.

Nese momento apartamos e deixamos arrefriar.

Quitamos a pel aos higos e os troceamos.

Pomos toda a pulpa dos higos nunha cazuela e engadimos o azucre e a ralladura de limón. Cociñamos a lume baixo mesturando e quitando a espuma que se xera.

Cando a marmelada alcance a consistencia desexada, é o momento de engadirlle o zume de limón, cociñando 5 minutos máis, sempre a lume baixo e removendo a preparación. Deixamos arrefriar a marmelada de higos.

Mesturamos as dúas marmeladas ou si queremos as envasamos por separado.

Gardamos nun recipiente de vidro con peche hermético.

Introducimos os botes cheos de marmelada e pechos con tapa, nunha cazuela con auga cubrindo até as parte superior das tapas e cocemos a hervor suave durante 15 minutos para facer o baleiro aos botes. Desta maneira podemos conservar nun lugar escuro e seco durante 1 ano.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
114 0g 0g 27,6g 0g
6% 0% 0% 31% 0%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

A marmelada caseira de mouras e higos presenta un aroma e sabor realmente agradables,
ademais de posuír unhas características nutricionais moi interesantes.
Ao utilizar froita fresca para elaborar esta marmelada, podémonos aproveitar
de todas as vitaminas, minerais, fibra e sustancias con acción antioxidante
que estes saudables alimentos presentan. Aínda que, é importante ter en conta
que a elaboración desta marmelada caseira require unha cantidade importante
de azucre, polo que convén que o seu consumo teña lugar de forma moderada.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Intolerancia a la lactosa
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Hipertrigliceridemia
  • Obesidad o sobrepeso