Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

BUSCADOR

¿Sabes que tenemos unas cuantas recetas para ese ingrediente que tienes ahora mismo en mente? ¡Pruébalo!

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

Milhoja de rabo de tenreira con pataca confitada

  • Nº RACIÓNS: 4
  • TEMPADA:

Ingredientes ( 4 personas)

Cómo se elabora

Posto que esta carne é bastante prieta ou dura, o mellor é cociñala nunha pota exprés.

Hai que picar a cebola, pemento verde, tomate (sen pel), cenoria e allo. Na pota exprés, verter dúas ou tres cucharadas soperas de aceite de oliva, ir agregando, por esta orde, cebola, cenoria, pemento, tomate e allo. Sofreír a lume medio-baixo.

Mentres tanto, salpimentamos os anacos de rabo de tenreira, os enharinamos e, nunha tixola con aceite, dourámolos para selalos. Unha vez dourados, os agreagamos ao sofrito na pota exprés, removémolo todo para que se xunten os sabores, agregamos o viño e, a continuación, a auga.

Pechamos a pota, pómola ao lume máximo ata que empeza a saír o vapor. Entón baixamos a lume medio e deixamos cociñar durante 40-50 minutos. Mentres tanto, pelamos as patacas e cortámolas en rodajas, as labamos, salgamos e fritimos, non con moito aceite, a lume lento ou baixo. Conseguiremos que queden máis zumentas, confitadas. Unha vez terminadas, reservámolas.

Cociñada a carne, sacamos os anacos de rabo e con axuda dun tenedor desmenuzamos a carne dos ósos, en tiras ou anacos pequenos e tenros. Podemos facelo coas mans ben limpas. Reservámolo.

Batemos o mollo onde se coceu a carne, coas verduras, conseguindo que teña certa consistencia ou espesor para salsa. Se nos queda moi líquido, podemos agregar un pouco de fariña diluída en auga tépeda, ata conseguir a consistencia desexada. Corrixir sal se se precisa, o ideal é conseguir unha salsa suave.

Emplatamos, mellor cun molde redondo duns 10 cms de diámetro. Colocar sobre o centro do prato, pór unha base de patacas, despois a carne (o dobre de carne que pataca), outra segunda fila de patacas e outra de carne. Axudámonos cunha pequenas culler para ir presionando e que quede ben recheo todo o molde. Podemos pór unha última tapa de patacas ou non.

Retiramos o molde, cunha culler, salseamos e pomos unhas finas tiras de cenoria, lixeiramente á prancha, de adorno (fanse facilmente cun pelador de patacas).

É un prato contundente, exquisito e ben presentado.

Semáforo Nutricional

El semáforo nutricional es un sistema de colores que permite entender los valores nutricionales de una forma clara, rápida y completa.

Unha ración contén:


  • Calorías
    0%

  • Graxa
    0g 0%
  • Graxa saturada 0g 0%

  • Azucres
    g 0%

  • Sal
    g %
  • Baixa: o 10 % ou menos da Inxesta de Referencia
  • Media: entre o 10% e o 35% da Inxesta de Referencia
  • Alta: máis do 35% da Inxesta de Referencia

* da Inxesta de Referencia (IR) para un adulto

Las recetas presentan normalmente ingredientes cuyo porcentaje sobre la Ingesta de Refencia (IR) es alto (predominan amarillos y naranjas). Estos platos están concebidos como plato principal de una comida o cena, con lo que su tamaño de ración es superior y su aporte nutricional es más elevado.

Por este motivo, las recetas tienen puntos de corte diferentes a los de los productos. Así, por ejemplo, mientras que un alimento cualquiera tendrá los nutrientes de color amarillo hasta un valor máximo del 20% de la IR, las recetas concebidas como una comida principal tendrán los nutrientes en amarillo hasta un valor máximo del 35% de la IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 g ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 g e 700 g Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 g ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
NutrientesCantidade Diaria Orientativa
Calorías2.000 Kcal
Graxa70 g
Graxa saturada20 g
Azucres90 g
Sal6 g

A Inxesta de Referencia (IR) es una guía sobre la cantidad total de calorías y de varios nutrientes que debemos ingerir al día para mantener una dieta sana. La información sobre los porcentajes de IR indica lo que supone la cantidad de nutriente de una ración respecto a la IR para ese nutriente en el día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculados para una mujer adulta con una ingesta diaria de 2000 Kcal. Las necesidades nutricionales individuales pueden ser más altas o más bajas, en función de sexo, edad, nivel de actividad física y otros factores.

Versións

Todavía no tenemos ninguna versión de esta receta... ¡Sé tú el primero en enviarla!

Envía a túa versión

Trucos

Todavía no tenemos ningún truco para esta receta... ¡Sé tú el primero en enviarlo!

Envía o teu truco

Presume de como che quedou a receita e convértete en Chef

Comentarios

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografías | Fotografías | Investigaciones

Información de Copyright e aviso legal

Visita a nosa canle Eroski Consumer TV

En EROSKI CONSUMER tomámonos moi en serio a privacidade dos teus datos, aviso legal. © Fundación EROSKI

Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto