Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

BUSCADOR

Sabes que temos unhas cantas receitas para ese ingrediente que tes agora mesmo en mente? Próbao!

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Milhoja de rabo de tenreira con pataca confitada

  • Nº RACIÓNS: 4
  • TEMPADA:

Ingredientes ( 4 personas)

Como se elabora

Posto que esta carne é bastante prieta ou dura, o mellor é cociñala nunha pota exprés.

Hai que picar a cebola, pemento verde, tomate (sen pel), cenoria e allo. Na pota exprés, verter dúas ou tres cucharadas soperas de aceite de oliva, ir agregando, por esta orde, cebola, cenoria, pemento, tomate e allo. Sofreír a lume medio-baixo.

Mentres tanto, salpimentamos os anacos de rabo de tenreira, os enharinamos e, nunha tixola con aceite, dourámolos para selalos. Unha vez dourados, os agreagamos ao sofrito na pota exprés, removémolo todo para que se xunten os sabores, agregamos o viño e, a continuación, a auga.

Pechamos a pota, pómola ao lume máximo ata que empeza a saír o vapor. Entón baixamos a lume medio e deixamos cociñar durante 40-50 minutos. Mentres tanto, pelamos as patacas e cortámolas en rodajas, as labamos, salgamos e fritimos, non con moito aceite, a lume lento ou baixo. Conseguiremos que queden máis zumentas, confitadas. Unha vez terminadas, reservámolas.

Cociñada a carne, sacamos os anacos de rabo e con axuda dun tenedor desmenuzamos a carne dos ósos, en tiras ou anacos pequenos e tenros. Podemos facelo coas mans ben limpas. Reservámolo.

Batemos o mollo onde se coceu a carne, coas verduras, conseguindo que teña certa consistencia ou espesor para salsa. Se nos queda moi líquido, podemos agregar un pouco de fariña diluída en auga tépeda, ata conseguir a consistencia desexada. Corrixir sal se se precisa, o ideal é conseguir unha salsa suave.

Emplatamos, mellor cun molde redondo duns 10 cms de diámetro. Colocar sobre o centro do prato, pór unha base de patacas, despois a carne (o dobre de carne que pataca), outra segunda fila de patacas e outra de carne. Axudámonos cunha pequenas culler para ir presionando e que quede ben recheo todo o molde. Podemos pór unha última tapa de patacas ou non.

Retiramos o molde, cunha culler, salseamos e pomos unhas finas tiras de cenoria, lixeiramente á prancha, de adorno (fanse facilmente cun pelador de patacas).

É un prato contundente, exquisito e ben presentado.

Semáforo Nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén:


  • Calorías
    0%

  • Graxa
    0g 0%
  • Graxa saturada 0g 0%

  • Azucres
    g 0%

  • Sal
    g %
  • Baixa: o 10 % ou menos da Inxesta de Referencia
  • Media: entre o 10% e o 35% da Inxesta de Referencia
  • Alta: máis do 35% da Inxesta de Referencia

* da Inxesta de Referencia (IR) para un adulto

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxa porcentaxe sobre a Inxesta de Referencia (IR) é alta (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

CaloríasGraxaGraxa saturadaAzucresSal
Que é baixo por ración200 g ou menos7 g ou menos2 g ou menos9 g ou menos0,6 g ou menos
Que é medio por raciónEntre 200 g e 700 gEntre 7 g e 25 gEntre 2 g e 7 gEntre 9 g e 32 gEntre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración700 g ou máis25 g ou máis7 g ou máis32 g ou máis2,1 g ou máis
NutrientesCantidade Diaria Orientativa
Calorías2.000 Kcal
Graxa70 g
Graxa saturada20 g
Azucres90 g
Sal6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxesta diaria de 2000 Kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

Versións

Aínda non temos ningunha versión para esta receita... Sé ti o primeiro en enviala!

Envía a túa versión

Trucos

Aínda non temos ningún truco para esta receita... Sé ti o primeiro en envialo!

Envía o teu truco

Presume de como che quedou a receita e convértete en Chef

    Comentarios

    Pódeche interesar:

    Infografía | Fotografías | Investigacións