Máis de 6.000 receitas con información nutricional para saber elixir a mellor

Filtrar receitas Pechar

Artigo traducido por un sistema de tradución automática. Máis información aquí.

Muesli tres cereais con mazá e noz

Tempo < 5 min
Dificultade Fácil
Valor enerxético 482 kcal
N.º de racións 4
Tempada Invierno, Otoño, Primavera, Verano

Elaboración

Lavamos a avena nun colador con auga da billa, escurrimos e pasámola a un recipiente fondo; agregamos a tacita de auga ou mollo de laranxa. Tapamos e deixamos nun lugar fresco ou no refrixerador durante toda a noite.

Pola mañá agregamos o trigo e o arroz, as pasas ou dátiles, a mazá picada e as noces ao gusto.

Si desexamos endulzar máis, engadimos un pouco de mel, pero é preferible que aceptemos o sabor e dulzor natural dos alimentos, pois co azucre natural das froitas frescas e secas é suficiente.

Semáforo nutricional

O semáforo nutricional é un sistema de cores que permite entender os valores nutricionais dun xeito claro, rápido e completo.

Unha ración contén

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
482 8,2g 1,5g 21,5g 0,2g
24% 12% 7% 24% 3%

* da inxestión de referencia (IR) para un adulto

  • Baixa: o 10 % ou menos da inxestión de referencia
  • Media: entre o 10 % e o 35 % da inxestión de referencia
  • Alta: máis do 35 % da inxestión de referencia

As receitas presentan normalmente ingredientes cuxo porcentaxe sobre a Inxestión de Refencia (IR) é alto (predominan amarelos e laranxas). Estes pratos están concibidos como prato principal dunha comida ou cea, co que o seu tamaño de ración é superior e a súa achega nutricional é máis elevada.

Por este motivo, as receitas teñen puntos de corte diferentes aos dos produtos. Así, por exemplo, mentres que un alimento calquera terá os nutrientes de cor amarela ata un valor máximo do 20 % da IR, as receitas concibidas como unha comida principal terán os nutrientes en amarelo ata un valor máximo do 35 % da IR.

Calorías Graxa Graxa saturada Azucres Sal
Que é baixo por ración 200 Kcal ou menos 7 g ou menos 2 g ou menos 9 g ou menos 0,6 g ou menos
Que é medio por ración Entre 200 Kcal e 700 Kcal Entre 7 g e 25 g Entre 2 g e 7 g Entre 9 g e 32 g Entre 0,6 g e 2,1 g
Que é alto por ración 700 Kcal ou máis 25 g ou máis 7 g ou máis 32 g ou máis 2,1 g ou máis
Nutrientes Cantidade Diaria Orientativa
Calorías 2.000 Kcal
Graxa 70 g
Graxa saturada 20 g
Azucres 90 g
Sal 6 g

A Inxesta de Referencia (IR) é unha guía sobre a cantidade total de calorías e de varios nutrientes que debemos inxerir ao día para manter unha dieta sa. A información sobre as porcentaxes de IR indica o que supón a cantidade de nutriente dunha ración a respecto da IR para ese nutriente no día.

As porcentaxes de Inxesta de Referencia (IR) están calculadas para unha muller adulta cunha inxestión diaria de 2000 kcal. As necesidades nutricionais individuais poden ser máis altas ou máis baixas, en función de sexo, idade, nivel de actividade física e outros factores.

Un fantástico conxugado de ingredientes que achega a enerxía e nutrientes necesarios para empezar a xornada con todos os sentidos en marcha.
Os cereais son a base do almorzo, xa que a maior parte da súa composición é almidón, o hidrato de carbono de reserva dos vexetais, o que lles dá un carácter totalmente enerxético. Tamén achegan proteínas (que aínda que non son completas si se presentan nunha calidade moi aceptable) minerais (calcio, ferro e cinc) e vitaminas (B1, B2, niacina e folatos).
A froita fresca enriquece a receita ampliando o abanico de nutrientes reguladores (vitamina C, antioxidantes, potasio e magnesio) entre os que se atopa a fibra, que prevén ou mellora o estreñimiento, contribúe a reducir as taxas de colesterol en sangue e controla a glucemia (niveis de azucre en sangue), ademais posúe un efecto saciante, o que beneficia ás persoas que levan a cabo unha dieta para perder peso.
O toque doce vén dado polas froitas desecadas, ricas sobre todo en azucres, aínda que tamén teñen un contido alto en minerais, vitaminas e fibra, polo que finalmente este almorzo pode resultar unha alternativa interesante para persoas de todas as idades, sobre todo para os nenos, mulleres embarazadas (pola cantidade interesante de ácido fólico que prevén a aparición de espiña bífida no feto) e en xeral para todas as persoas que decidan facer a primeira comida do día dunha forma atractiva, variada e con novos sabores.

Enfermidades para as que está recomendada esta receita:
  • Ácido úrico y gota
  • Alergia a la caseína
  • Alergia al huevo
  • Alergia al pescado
  • Anemia ferropenica (falta de hierro)
  • Anemia perniciosa (carencia de vitamina B12)
  • Anemia por carencia de ácido fólico
  • Cálculos en la vesícula biliar
  • Cálculos renales
  • Diabetes mellitus
  • Estreñimiento
  • Gastritis
  • Hipercolesterolemia
  • Hipertensión arterial
  • Hipertrigliceridemia
  • Intolerancia a la lactosa
  • Obesidad o sobrepeso
  • Osteoporosis
Enfermidades para as que non está recomendada esta receita:
  • Intolerancia al gluten (celiaquía)
  • Meteorismo