Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Nadal saudable: cambia o chip!

Cinco craves realistas para minimizar o impacto do Nadal na nosa saúde

img_cambiar chip navidad hd

Non hai que enganarse. Decembro non é o momento idóneo para reformularse hábitos de saúde. Por suposto, toda reflexión sobre os excesos do Nadal será benvida, pero con turróns, mazapanes, ceas de empresa, festas e reencontros no horizonte, o ambiente xeneral parece desviar a atención sobre outra cousa. O contexto non acompaña. Por iso mesmo, este artigo pretende ser realista, en lugar de ser unha idílica colección de propostas que acaban en saco roto. Non se trata, por tanto, de adiantar os propósitos de ano novo a finais de decembro, senón de sacarlle partido a todo este desenfreo de festividade.

Img cambiar chip navidad
Imaxe: luckybusiness

1. Recordatorio: o Nadal duro dúas semanas, non un trimestre

As rúas teñen luces, nos supermercados hai turróns e a televisión énchese de xoguetes. De acordo. Iso non quere dicir que teñamos que pasar un trimestre enteiro xunto a unha árbore de luces e cun prato de bombóns e mazapanes recibindo aos nosos invitados na entrada de casa.

Podemos limitar a franxa deste tipo de ambiente a un período máis concreto: do 22 de decembro ao 6 de xaneiro por exemplo. Desta maneira, minimizamos a pre Nadal e o xaneiro de sobras que parecemos arrastrar ao mes seguinte cun conxelador cheo e unha despensa aínda rebosante de doces.

2. Máis calorías, que tal se facemos exercicio de forza?

Durante o Nadal consómese unha maior cantidade de enerxía e a xente cambia o seu patrón de alimentación. Usemos este factor para darlle a volta á situación: en lugar de tentar “moderarse” cos bombóns que temos na mesa mentres vemos ‘Ben-Hur’, fagamos nestas vacacións unha rutina de exercicio de forza.

Enerxía e calorías non faltarán na dieta. Aproveitemos polo menos para que parte dese sobrante vaia a crear tecido muscular, e non só graxa. Desa maneira estaremos a aproveitar en parte o “exceso”.

3. Reencontros cos amigos e familia. Facemos algo de exercicio?

Postos a facer algo de exercicio, que non nos reste tempo de estar cos nosos. Un partido de pádel, unha pachanga coas amizades, un paseo coa familia, unha quedada no rocódromo ou unha excursión de sendeirismo son só algunhas opcións. Os bares non son o único lugar de encontro destas festas. Todos eses cafés, tés, cervexas ou copas pendentes pódense levar a outra contorna que sexa moito máis proveitoso tamén para a saúde.

4. Preparando o menú: que tal sorprender con novas receitas?

Estes días de respiro tamén dan o noso tempo para enfrontarse a novos retos. Aprender novas técnicas de cociña ou receitas é sempre unha idea xenial.
Podemos saír da rutina e preparar novos pratos saudables para as ceas de Noiteboa e Noitevella. Ou, por que non levar unha sobremesa ou un entrante distinto, se imos de invitados? Non fai falta sempre levar un doce ou un viño. Sorprendamos como hóspedes ou convidados á xente da nosa contorna!

5. Cambia o chip: calidade por cantidade

Temos ese rumbo inconsciente de que o Nadal é un período de excesos. É normal porque, na nosa cultura, as celebracións van unidas a unha maior cantidade e á abundancia e agasajos en xeral. Unha boa maneira de modificar o enfoque é canalizar o maior gasto en comprar calidade en lugar de cantidade. Non é cuestión de encher a mesa ata que treman as patas, senón de celebrar nunha contorna festiva e de compañía.

Iso seica non se pode facer con produtos de maior calidade? Quizais é un bo momento para apostar por un bo peixe ou carne, queixo, marisco, cogomelos máis exclusivos, chocolate… Non é cuestión de deixarse un dineral, senón de substituír o que se destinaría a chips, embutidos, foies ou doces. Mirámoslle a parte máis aproveitable a este Nadal?

RSS. Sigue informado

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións