Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Necesidades calóricas da muller segundo a súa idade

Na muller, as necesidades de enerxía a partir dos 40 anos, diminúen aproximadamente un 5% por cada década.

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Luns, 14deMaiode2001

O achegue de enerxía a través dos alimentos debe adaptarse ás necesidades
de cada individiuo en función da súa idade, a súa complexión e a actividade física
que realice.

Segundo estima o comité da OMS (Organización Mundial da Saúde), a partir
dos 40 anos as necesidades metabólicas de enerxía da muller diminúe
un 5% por cada década. Isto tradúcese na necesidade dun achegue calórico
menor, feito que non adoita ser contemplado pola maioría de mulleres, dando lugar
a un aumento de peso que pode conducir á obesidade se non se soluciona a tempo.

A dieta a partir desta idade, cando non existen enfermidades asociadas, se
limita a unha alimentación equilibrada de acordo aos requirimentos persoais,
tendo en conta certos matices:

Os alimentos ricos en hidratos de carbono complexos
(cereais, patacas e legumes):

Deben constituír a base da alimentación a condición de que se axusten as
cantidades ás necesidades enerxéticas de cada persoa.
Resulta prudente reducir ao máximo o consumo de produtos excesivamente doces
pola súa riqueza en azucres simples e calorías; sobre todo en caso de obesidade,
diabetes ou alteracións de lípidos en sangue.

É importante coidar a orixe da graxa dos alimentos:

Convén reducir a graxa saturada (de orixe animal; salvo a do peixe,
e os aceites de coco ou palma) debido a que, en exceso ten capacidade de aumentar
os niveis de colesterol en sangue, favorecendo o acúmulo deste nas
paredes das arterias e aumentando, por tanto, o risco de desenvolver arteriosclerosis.
Como contrapartida, resulta interesante aumentar o consumo de peixe e utilizar
aceite de oliva preferentemente, ambos os alimentos son ricos en ácidos grasos
insaturados, con calidades de reducir os niveis de triglicéridos e colesterol
sanguíneos.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións