Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

No aperitivo, úntate de saúde

Ganas para comer algo rico? Prepara un picoteo san, saboroso e colorido con estas sinxelas ideas caseiras

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Luns, 27 de Maio de 2019

Cando sintas ganas de probar algo rico, lembra: para matar a espiral non fai falta atacar unha bolsa de snacks nin picotear produtos insanos. Unha maneira sinxela e deliciosa de mellorar as túas tentempiés é preparar uns patés caseiros con ingredientes saudables e saborosos, acompañándoos con outros alimentos que teñan boa calidade nutricional. Desde o paté de berenjenas e o hummus de garavanzos atao guacamole ou o paté de olivas, a túa alimentación pode mellorar moito con estas riquísimas ideas. Picas?

Os nutricionistas explican a miúdo que o segredo dunha dieta saudable non pasa tanto polos bos alimentos que comemos, senón por aqueles
perniciosos que deixamos para comer. É dicir, en lugar de obsesionarnos con comer
máis verdura, é preferible empezar por desterrar os produtos ultraprocesados da nosa dieta: a ausencia destes alimentos deixaranos espazo -e apetito- para outros que antes tiñamos esquecidos (xeralmente, os sans). O aperitivo pode ser un bo momento para pór este cambio en marcha.

Hummus

Este é un prato típico da cociña árabe; é delicioso e moi san. O seu ingrediente principal son os garavanzos, un alimento moi saudable (especialmente rico en fibra e acedo fólico) que debería ter maior presenza na nosa dieta cotiá.

Para facer este paté podes utilizar un bote de
garavanzos xa cocidos. Quítalles a auga da conserva, enjuágalos ben e colócaos nun bol (se usas batidora manual) ou no teu robot de cociña. Engade dous cucharadas soperas de aceite de oliva, dous dentes de allo e o zume dun limón. Tritura ben esta mestura e agrégalle un chisco de sal, un pouquiño de comiño en po e tres cucharadas soperas de tahina (unha pasta que podes comprar xa feita ou facer ti). Sírveo cun fío de aceite de oliva e un pouco de pemento da Beira por encima (queda delicioso) e acompáñao cuns bastóns de cenoria, uns tomatitos cherry ou un pouco de pan de pita.

  • Lembra: a tahina é unha pasta feita de sésamo, auga e sal, que podes facer en casa. Tosta primeiro 50 g de sésamo nunha tixola antiadherente. Logo, coloca o sésamo tostado nun bol, bótalle un chisco de sal e uns 50 ml de auga. Tritura todo e vixía a textura. Se está demasiado espesa, agrega unhas pingas de auga. Listo!

Paté de olivas (tapenade)

Imaxe: stitchik

É moi fácil de facer. Só necesitas uns 100 gramos de olivas sen óso (verdes ou negras), un dente de allo e algunhas especias que che gusten (como tomiño ou romeu). Tamén podes agregar unha cucharita de alcaparras á mestura. Tritura todo cunha batidora de man, engadindo aos poucos un hilito de aceite de oliva (o xusto para conseguir unha textura que logo podamos untar). Serve o tapenade nun pequeno cuenco, acompañado cuns trocitos de pan (mellor se é integral).

  • Lembra: as olivas negras son máis calóricas que as verdes porque están máis maduras, pero tanto unhas como outras conteñen moito sal. Para reducir a presenza deste mineral, podes deixalas a remollo en auga desde o día anterior.

Guacamole

O ingrediente principal desta receita é o aguacate, un froito que si, contén graxas, e si, é máis calórico que outros vexetais. Con todo, os seus ácidos grasos son saudables e, ademais das calorías, achéganos moita fibra, vitaminas e minerais como o potasio.

Para facer o guacamole, abre tres aguacates pola metade, retira a pulpa cunha culleriña e colócaa nun morteiro. Bótalle zume de lima (cunha lima basta), unha cebola mediana picada, un tomate grande picado, tres dentes de allo e cilantro fresco, ambos os ben picaditos. Tritura todo co morteiro -e algo de paciencia- e listo! Queda exquisito combinado con salmón afumado.

  • Lembra: a carne do aguacate escurécese en contacto co aire, a menos que lle botes un elemento acedo, como o zume de lima. Teno listo para verter sobre a pulpa cando a extraias. Se o queres picante, podes engadir unha guindilla ou un chile picado, pero asegúrache de que a todos os comensais gústalles.

Paté de berenjenas

As berenjenas, tan asociadas á gastronomía mediterránea (particularmente, a grega), son un alimento moi saudable que nos achega auga, antioxidantes, minerais e cantidades medias de fibra. E préstase a unha infinidade de receitas, incluído o paté.

Para facelo, ábreas á metade e ásaas no
microondas (con 10-12 minutos adoita ser suficiente). Déixaas arrefriar, retíralles a pel e tritúralas cunha batidora. Engade á mestura un dente de allo (ou un pouco de cebola, se o prefires) e un pouquiño de aceite de oliva. Agrega un puñado de sementes de sésamo e mestúraas cunha culler. Este paté queda moi rico nunhas tostas con anchoa ou boquerones.

  • Lembra: as berenjenas teñen un lixeiro sabor amargo e o sal é moi útil para quitarllo. Abre as berenjenas á metade, feixe algúns cortes na pulpa, bótalles un pouco de sal e déixaas repousar media hora (primeiro, coa pulpa cara arriba, logo coa pulpa cara abaixo). Lávaas ben antes de cociñar.

Para acceder a máis contidos, consulta a revista impresa.

Etiquetas:

paté-gl

RSS. Sigue informado

Ao publicar un comentario aceptas a política de protección de datos

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións
Fundación EROSKI

Validacións desta páxina

  • : Conformidad con el Nivel Triple-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
  • XHTML: Validación do W3C indicando que este documento é XHTML 1.1 correcto
  • CSS: Validación del W3C indicando que este documento usa CSS de forma correcta
  • RSS: Validación de feedvalidator.org indicando que nuestros titulares RSS tienen un formato correcto