Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación > Aprender a comer ben > Alimentación alternativa

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Nutre e coida a túa pel

Levar a cabo unha alimentación sa e non esquecerse dunha correcta hixiene son as claves para conseguir unha pel coidada e cun aspecto saudable

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 30deSetembrode2004

Os cambios de estación levan tamén cambios no estado
de ánimo así como noutros aspectos máis visibles, como
é o caso da pel. E é que canto máis variada e equilibrada sexa
a alimentación, máis sa e hidratada estará a pel.

Elementos prexudiciais

Actualmente, os hábitos de vida están rexidos en moitas ocasións
pola tensión. Esta forma “de vivir rápido” provoca que cada vez se dedique menos tempo a preparar a comida e como
consecuencia a comer. Todos estes factores, xunto á contaminación
que existe nalgunhas cidades, provoca que a pel se vaia apagando, se reseque
e perda o seu lustre natural.

A isto únense hábitos prexudiciais para a pel e a saúde en xeral, como o consumo de alcol e café ou o tabaco.
Estas sustancias aceleran o proceso de envellecemento da pel, xa que son capaces de dificultar a absorción dalgunhas vitaminas
e minerais, e no caso do alcol, ademais, favorece a deshidratación.

Alimentación equilibrada e hábitos saudables

Para estar sans tanto por dentro como por fóra, nada mellor que alimentarse
de forma adecuada. Para que a nosa pel reflicta o noso bo estado de saúde teñen que estar presentes a diario, nos menús, alimentos ricos en sustancias con acción
antioxidante, encargadas de bloquear o efecto daniño dos radicais
libres, moléculas que ocasionan ao longo da vida efectos negativos
para a saúde a través da súa capacidade de alterar o ADN, as proteínas
e as graxas. Os antioxidantes son un grupo de vitaminas, minerais, colorantes
naturais e outros compostos que se atopan principalmente en alimentos vexetais,
como as froitas, os legumes, as verduras e hortalizas, e os cereais integrais.

Ademais, os ácidos grasos insaturados como o ácido oleico,
presente no aceite de oliva e o aguacate, ou o linoleico e linolénico (acedos grasos esenciais) presente en aceites
de sementes (girasol, millo, soia…), froitos secos oleaginosos (noces, améndoas, abelás, pistachos, etc.) e peixe azul, tamén son imprescindibles para
manter unha pel ben estruturada.

Convén non esquecer que para manter a pel correctamente
hidratada é esencial beber líquidos en cantidades suficientes, tanto zumes
naturais como infusións, aínda que non cabe dúbida de que o líquido que
mellor hidrata o organismo é a auga.

Levando a cabo estes saudables hábitos de vida e tentando descansar
o mellor posible, sen esquecer a importancia dunha correcta hixiene, é posible
conseguir unha pel tersa e hidratada, reflexo dunha boa saúde.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións