Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artigo foi traducido por un sistema de tradución automática. Máis información, aquí.

Nutricionistas recomendan consumir alimentos saudables entre horas para controlar o apetito

Aconsellan realizar cinco comidas ao día para xestionar ben as ganas para comer

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Martes, 19deMaiode2009

Hai que consumir alimentos saudables entre horas para controlar as ganas para comer, tal como aconsellan expertos do Programa Nutrición e Saúde (NUSA), que tamén recomendan realizar cinco comidas ao día para xestionar ben o apetito.

A restrición de non poder comer o que apetece durante o seguimento dunha dieta adoita ser contraproducente, indicou a nutricionista do programa, Marta Olmos. “A sensación física e psicolóxica de fame lévanos a picotear entre horas calquera tentempié”, asegurou. Os expertos do Programa NUSA destacan a necesidade de elixir alimentos que proporcionen nutrientes esenciais pero que tamén sacien e que axuden a chegar mellor á seguinte comida. Estes tentempiés saudables axudarán a administrar o apetito e a manter unha dieta equilibrada, contribuíndo a manter un peso adecuado, afirman. Son especialmente recomendables aqueles con un baixo achegue calórico pero ricos en proteínas e fibras.

Desde NUSA recomendan que para manter a liña hai almorzar sempre e incluír lácteos, froita e cereais e derivados, como galletas con fibra. Ademais hai que priorizar a calidade das calorías fronte á cantidade; beber un mínimo de litro e medio de auga ao día; utilizar métodos de cocción sinxelos para a preparación dos alimentos, con pouca graxa e pouco sal; tentar levar un estilo de vida activo, e practicar algunha actividade física un pouco máis intensa, como ir en bicicleta ou nadar.

Cinco comidas

Por outra banda, Olmos sinalou que para seguir unha dieta equilibrada é clave comer cinco veces ao día. “Ademais do almorzo, a comida e a cea existen dúas comidas fundamentais entre horas que non debemos descoidar, así que comer algo a media mañá e merendar axudaranos a chegar ás comidas principais cun apetito moderado”, apuntou.

As persoas están programadas para comer cada tres horas aproximadamente e, con todo, moitas adoitan concentralo unicamente en tres comidas (almorzo, comida e cea), polo que pasan intervalos de tempo demasiado prolongados sen inxerir ningún tipo de alimento, explicou a nutricionista.

“Cando sentimos unha intensa sensación sen carga e de fame, o mellor que podemos facer é comer, xa que se non atendemos a ese imperioso sinal que nos envía o corpo, chegaremos á seguinte comida totalmente descontrolados picoteando todo o que está ao noso alcance”, indicou Olmos.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións