Saltar o menú de navegación e ir ao contido

EROSKI CONSUMER, o diario do consumidor

Buscador

logotipo de fundación

Canles de EROSKI CONSUMER


Estás na seguinte localización: Portada > Alimentación

Este artículo ha sido traducido por un sistema de traducción automática. Más información, aquí.

O bocadillo para o recreo

Nesta toma pódense incluír outros alimentos -lácteos, froitas e froitos secos- para ampliar o abanico e non caer na monotonía

  • Autor: Por
  • Data de publicación: Xoves, 09 de Novembro de 2006
img_bokatap


/imgs/2007/01/bokata.jpg

Durante anos, os recreos do colexio foron sinónimo de bocadillo. Co paso do tempo os bocadillos se han ido substituíndo por pastelería industrial, refrescos azucarados, aperitivos salgados ou ‘snacks’; en resumo, un conxunto de alimentos que contribúen a desequilibrar as dietas dos máis pequenos. Hai que recuperar o san costume de xantar con pan: inxérense hidratos de carbono que se converten en azucres e estes en enerxía.


O xantar é unha importante axuda para aqueles que almorzan pouco, e para evitar chegar con moita fame e ansiedade á hora da comida

Bocadillos caseiros
A nova tendencia de comprarse o xantar -nas tendas ou nas máquinas expendedoras-, leva aos nenos a elixir os produtos máis apetecibles para eles que polo xeral coinciden con ser os menos saudables.


O xantar é unha comida moi importante porque serve para completar o almorzo se este quedouse escaso, ou como desafortunadamente sucede con frecuencia entre pequenos e maiores, se non se almorzou. Comer algo máis ou menos consistente a media mañá serve tamén para que o neno non chegue con demasiada fame á comida. Por iso, convén facer un esforzo e levar o xantar preparado de casa.

Entre pan e pan
Son moitos os alimentos que poden ir en bocadillo, polo que hai que evitar caer na monotonía e preparar unicamente o que máis lle guste ao neno. Suxerímosvos algunhas ideas para elaborar deliciosos e nutritivos bocadillos:

Embutidos: xamón serrano, xamón cocido, fiambres e chourizo caseiro con máis frecuencia, e embutidos máis grasos como mortadela, sobrasada, salchichón ou paté, para días soltos.


Lácteos: queixo fresco ou queixos suaves pódense comer máis a miúdo. Os tranchetes e os quesitos son outra opción, aínda que algunhas marcas concentran demasiado sodio. Habería que comprobar estes datos cos que aparecen na etiqueta.


Vexetal: hojitas de leituga, rodajas finas de tomate, cenoria rallada, pepinillos…, poden ser acompañamento do pan untado cun pouquiño de maionesa, ou mellor, cunhas pingas de aceite.

Outros: atún con tomate, atún con queixo, atún mesturado con palitos de cangrexo e un pouco de maionesa. As tortillas variadas poden ser outro recurso, aínda que é importante que estean ben calladas para evitar que o neno se colla unha salmonelosis.


Mesmo se poden incluír no bocadillo os restos da cea que o neno deixase no prato.

É domingo e non queda pan

/imgs/2007/01/bocadillo_p.jpg

É posible que por unhas razóns ou outras non quede pan suficiente para preparar o xantar dos nenos. Neste caso, a noite anterior pódese deixar, cortado e ben envolto, o recheo do bocadillo. Á mañá seguinte basta con ir á panadaría antes de entrar ao colexio, comprar un bolo de pan individual, abrilo e meter o recheo.

Se isto non é posible, pódese recorrer ao pan de molde como substituto do pan normal. O pan de molde ten como vantaxes que se conserva tenro durante varios días e resulta moi apetecible e fácil para comer. Outra opción é dispor de algo de pan no conxelador para utilizalo cando sexa necesario.

Se o pan queda un pouco duro, pódese untar con tomate e un pouco de aceite para abrandalo e que quede máis zumento.

Pódeche interesar:

Infografía | Fotografías | Investigacións